malejobb på gang i sommer

Reklame | Gina Tricot

 

God ettermiddag!

 

fbt

 

Håper du har det fint og koser deg! Jeg holder på å male vinduer. I går fikk jeg malt 4 vinduer utvendig + en verandadør!

 

Må passe på nå som været er ok, for det å male i øs pøs går ikke så bra.. jeg har skrevet om det før og sier det igjen litt hver dag..Det er greia mi! På den måten får man dratt med seg ting – ute og inne! 🙂

 

Da har jeg plukket frem noen fine klær jeg kan bruke etter malejobben er i boks..Klikk på modellene under her. Så kommer du inn og får tatt en titt du også…

 

Hurra meg rundt – ha en fin dag videre…

 

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

12 kommentarer
    1. Hei! Lenge siden sist 🙂 Har det kjempebra nå 🙂 Er tilbake for fullt på bloggen etter en god pause.

      Greit å få male når det er oppholdsvær, og maling er en oppholdsværjobb.

      Kjempefin genser du har 🙂 Likte fargene godt ja 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk og velkommen på blogg igjen. Jeg skal titte innom hos deg.
        Liker genseren og fargene jeg også. Klem fra meg til deg. 🙂

      1. Tusen takk, liker sånn jobber egentlig. Nok å gjøre. Det er helt sikkert. Men stresser aldri..bare dra det med meg …Kjolen likte jeg også. Mye fint i den butikken og ikke dyrt. Har bare fått noen klikk da. Ikke fått penger inn eller sånn. Men gjør et forsøk…Bare det å tjene 300 kroner hadde vært supergøy! Et bittelite mål går inn…klemmer..

    2. Her males det ingenting. Jeg orker null og niks etter arbeidstid. Eller i dag har jeg vært på cafe OG restaurant, så jeg orker visst litt 😀 Fin den genseren din 🙂

      1. Tusen takk, blitt glad i den genseren. Utrolig fin fasong og garnet er mykt og godt. Jeg er glad i male egentlig…men i sommer har det regnet for mye! 🙂 Bra du har kosa deg ute…

      1. Tusen takk, i mål med 4 vinduer og dør jeg nå! Malte i går også..
        I dag regner det…Så får vel begynne å vask hus utvendig! 🙂 Kos deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg