mai forsvinner ut i det blå

 

God tirsdag der du er….Ute er det veldig kaldt. Surt og iskald luft. Har gått tur, den vanlige løypa. Rundt hovedveien og elva. Svalene har kommet. De kom i går forresten. Da er det egentlig sommer snart 🙂 Skal snart lage oss noe mat. Vi spiste resten av ertesuppa fra i går i stad. Nå blir det noe kos til kvelden. Jeg liker å holde på med noe..Sånn er det bare og noe mat må man ha!

 

Var en liten tur på Rusta i stad. Men kjøpte ikke så mye. Men noe blir det alltid. Innom Stoff og Stil også og kjøpte noe garn. Noe nytt bomullsgarn som jeg ikke har sett der før. Så må teste om det er greit å strikke med. Jeg får aldri nok bomullsgarn – ser jeg noe. Så kjøper jeg noen nøster….Kan alltids trenge en ny topp, eller en klut eller et håndkle <3 Honest heter garnet. Du finner det: Bomullsgarn fra Stoff og Stil Var mykt og fint og billig synes jeg 🙂

 

Men overskriften da….Halve mai har jo snart fart avsted, vi vil ha varme nå! Snart 17. mai også, men ingen feiring her i Fredrikstad i år. Skal bake en kake bare jeg til kaffen! Så blir ikke noe veldig farting i disse rare tider! 

 

Ha en flott topp kveld videre…!

8 kommentarer
    1. Bortsett fra at jeg skal i en brunch med familien, blir jeg nok alene 17. mai, så hvis ikke vertskapet for brunchen vil at jeg skal ta med noe, så blir jeg ikke å bake eller noen ting. Det blir en stusselig 17. mai i år.
      Garn er alltid kjekt å handle inn litt av ja. Selv har jeg stopp på garnhandel. Må først bruke noe av det jeg har 🙂
      Fine kvelden videre ♥ Klem ♥

      1. Stille og rolig her også. Blir tur i skogen tenker jeg. Deilig det da…<3 Garn har vi alle nok av helt klart….hehe…Det kommer nok inn litt bomullsgarn i ny og ne hos meg ….Klemmer…

    2. Det er viktig å kose seg – med mat og turer! Vi håper 17.mai skal bli super her i huset – med prinsessa og gemalen, Ivar og jeg! God klem <3

    3. ja nå vil vi ha varme,snøen forsvant i går ,men i natt kom den tilbake så ute er det full vinter brrrr.
      tror ikke det blir kake på oss 17 mai,nå har vi kost oss med kake hver dag siden lørdag,lagde jo til barnevelsignelsen og den jeg lagde fikk vi med hjem,og siden det ikke var en som egnet seg til frysing har vi kost oss hver dag,men en god desert blir det sikkert,hva vi skal finne på den dagen får vi se,mannen vil på fjelltur,så får vi se om det blir noe av :=)da må vi iallefall finne en plass uten snø og det altfor bratte som vi har her hjemme

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg