må vel være noe feil på lista igjen

Hei igjen, da er det litt sofatid her i huset. 🙂

 

Unner Wenche Larsen alt godt jeg altså, men hun har ikke blogget her på blogg siden april. Har flyttet bloggen sin. Og så dukker hun opp på 44 plass med 727 visninger eller noe. Da må det være noe som ikke stemmer. 

Er det bare jeg som har gått på en snurr eller er det flere også som synes det er rart. Må være noe med tellinga her inne. Og jeg har fremdeles ikke fått opp statistikk på min blogg. Det er ferietid og det må kobles opp. Sikkert ventet 4 uker nå. Vel noe rart er det vaffal!

 

Men ellers så syklet jeg tur til campingen og det ble et bad. Litt guffent vær i dag. Men vannet var deilig.

 

Well det var helga på slutten igjen…Men i dag har jeg slappet av. Fått roen og det var deilig…Klemmer 🙂

 

 

10 kommentarer
    1. Kan være noe feil med tellinga..eller at hun deler diverse gamle innlegg i ulike “forum”.. 🙂 Håper du får på plass statistikken snart..ikke så viktig men litt ok å følge med 🙂 Fint du kom deg ut og fikk et bad..Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    2. Når man søker på henne så kommer man rett inn på denne bloggen og hun hadde 3500 lesere for et par dager siden og jeg var ihvertfall en av de som gikk innom denne siden for å komme videre så det kan jo være en grunn 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg