lysere ute – sånn er det alltid når ferien er over

 

God ettermiddag og lyset kom. Det har også blitt kaldere temperatur. Det hører med,  januar gir alltid kaldere og klarere dager synes jeg. Men det er da deilig å være ute! Har gått en tur, blir vel sikkert en tur til senere også! Nå er det middag her i heimen!

 

Tirsdag kommer den nye stolen min  – det gleder jeg meg til! Finner ikke noen hvile i den gamle stolen lenger! Får bare vondt i ryggen!

 

 

Lyset kom!

 

 

Deilig at det ikke er snø, håper det ikke kommer noe heller. Så mye styr å bale med synes jeg. Bare det å komme seg på jobben da er et slit! 

 

❤️

 

❤️

❤️

Sterke følelser hos Kongeparet og Kronprinsen ❤️ Det er vondt å se og vondt å høre! 

 

Viktig å leve her og nå og sette pris på dagen i dag!

14 kommentarer
    1. Til slutt i innlegget ditt sier du noe veldig viktig Solliv.
      Vært nydelig vintervær her idag. Og da er det godt og gå tur. Her har vi litt snø, men jeg bor ikke så veldig langt unna deg. Kom meg ut på tur og det var greit å bruke piggsko idag.
      Runden idag ble på 3.900 skritt. Fornøyd.
      Føler ett lite press nå når jeg har begynt å «rapportere» til deg. Men du skal slippe å høre om turene mine hver dag. 😂

      1. Herlig at du kom deg ut! Gleder meg. Bare koselig det at du skriver om turene dine. Viktig med piggsko hvis føret er litt glatt! Her er det som sagt ikke snø (håper ikke på noe heller)..Flott runde du fikk deg. Ja viktig å sette pris på det man har og i nuet! Klem.

    2. Bra du får ny stol snart. Vi kjøpte to stoler brukt i sommer. De “hører til sofaene våre. Samne modell. De er store og dype og utrolig gode å sitte i. Jeg elsker de.

    3. så deilig å få solskinn,vi må ennå vente til midt uti februar før den er tilbake i bygda og da snakker vi om bare noen få minutter dei første dagene ,men lysere er det helt klart :=) og kaldt og en bitteliten cm med snø :=)

    4. Fint vær for tur i dag 🙂 Jeg har også kost meg på trimtur 🙂 Ellers gleder jeg meg til bare gater og vårlige temperaturer. Men enn så lenge får vi kose oss med litt kulde 😀

    5. Jeg kommenterte det samme i dag da jeg var på besøk til min mor på sykehjemmet. 18.desember var søsteren min og jeg på besøk hos min mor, og da var kl.15.45. Da var det helt mørkt ute. I dag på samme tidspunkt var det ikke så mørkt, og merkbart lysere.

      Om to uker her hos oss vil vi se enda mer lys kl.15.45 om ettermiddag 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg