Lykken er: resten av et skolebrød (32)

 

God morgen!

 

Jeg har jo jobbet med dette lykken er:  prosjektet mitt. Men det stoppet litt opp av forskjellige grunner! En av grunnene er av jeg har vært mye på tur og ble mange innlegg fra turene mine! Det er i seg selv stor lykke. Det fylte egentlig opp bloggen min på en måte. Nå er jo hverdagen tilbake! Men det blir turer nå også, gir meg ikke med det! Men badeturer blir det vel ikke! 🙂 Før til neste år igjen….

 

Lykken er: Dette skolebrødet som jeg kjøpte her om dagen. Først puttet jeg det i fryseren for jeg hadde spist en bolle den dagen og da trengte jeg ikke skolebrød også!

 

Men etter jobben i går tok jeg det opp igjen og spiste det halve og på trappa i dag koset jeg meg veldig med det andre halve skolebrødet. Så dette var max lykke for meg i dag altså! Jeg er en slik person som ikke krever så mye, trenger ikke kjøpe kjøpe GULL  for å bli lykkelig! Dette gjorde min morgen fin! Se andre Lykken er her: Lykken er: Å finne Lykke (31) 

 

Lykken er:

8 kommentarer
    1. Lykken er de små tinga – som et halvt skolebrød….! Ser du har sånne dompap-kopper som meg…! Og nå drikker jeg rødvin av et dompap-rødvinsglass….! Jeg er faktisk hjemme av div årsaker! 🙁 klemmer 🙂

      1. Tusen takk, vin er det ikke på meg i dag. Redd for å få hodepine. I morgen blir det en lang dag! Blir vel et blogginnlegg av det 🙂
        Elsker disse kaffekoppene på morgen. De er så store og rause og holder kaffen varm. Små ting = Stor lykke! klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg