Lykken er: et par varme votter (10)

 

God morgen! Våkner tidlig selv om det er fri! Prøvde å sove litt, men til slutt ga jeg opp, så her sitter jeg med kaffen! Tent lys i mørket – ute er det kaldt! Lykken er: er et prosjekt jeg holder på med. Det handler om å sette pris på ting man blir lykkelig av i hverdagen. Det er mange ting å sette pris på og bli glad av! Jeg har skrevet om det tidligere og det siste finner du her: Lykken er: O + H + H Det er liv og lykke! 

 

Men i dag trekker jeg frem disse vottene. De er supervarme. Holder hvertfall i 20 minus helt sikkert! Varme og utrolig gode. Fryse på fingrene er det verste jeg vet når jeg går tur! Da blir hele turen ødelagt! Så klart jeg blir lykkelig av å ha slike varme votter! Dette er LYKKE for meg!  Jeg takler overhodet ikke frosne fingre..Fingrene blir helt blå og stive! Arvet dette etter pappa, han ble også slik…Vottene her kjøpte jeg på et julemarked i Halden i 2019 i 2020 ble det jo ikke akkurat flust med markeder å gå i! ❤️ 

 

Lykken er: 

 

16 kommentarer
    1. Kjempedeilig 🙂 Viktig å ha gode votter når det er veldig kaldt. Jeg klarer meg LENGE uten, og vil helst ikke ha det pga mye tegnspråk. MEN …når det er skikkelig kaldt, og jeg driver rundt for meg selv uten tegnspråkbrukere i nærheten, da er jeg skikkelig glad jeg har et par jeg også 🙂

      1. God morgen! Votter og varme votter er LYKKE når det er kaldt ute. Når man er ute flere timer om gangen så må man kle seg! Og de her er så myke og fine og fargen elsker jeg også! Ønsker deg en fin lørdag…Klem.

    2. De vottene var fine. Og for en sprek farge!
      Jeg har ikke brukt votter på mange år. Var ukult når jeg vokste opp. Men i år har jeg kjøpt meg noen rosa pelsvotter på Glitter av allesteder. De er ikke så varme, men de er bedre enn ingenting og bedre enn tynne strikkevanter som jeg har brukt litt. Nå bruker jeg votter nesten hver dag.

      1. Veldig fine og varme og fargen er magisk! De er jo også foret. Derfor utrolig varme. Fikk ikke frem det på bildet dessverre. Tror dette firmaet har et nettside også! Men greier ikke huske det nå! Beste vottene jeg har hatt i hele mitt liv…Vanter er ikke greit når det 10 blå og kaldere altså…Skrev om disse vottene da jeg kjøpte dem i Halden også! Kanskje jeg skal google meg selv….

    3. Gode votter må til. Jeg har skinnvotter, og da holder jeg varmen. Strikkevotter er koselig på milde dager, men som vi har det så kaldt som nå, må det hardere skyts til. Ha en finfin dag! Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, disse vottene er bare så nydelig. Møter jeg på slik stand igjen som selger disse. Så kjøper jeg et par til…For å ha! 🙂 Dette er LYKKE. Rosafargen er meget fin. Fin kveld da..

    4. Helt enig – det er skikkelig lykke! Varme votter må man ha… ellers er det ikke greit å være ute nå! Jeg fryser ofte på både totter og fingre, jeg…….<3

    5. Aha,, det er der lykken er. Inne i et par rosa votter. Ja du verden. Det er ikke mye man tåler av å fryse på fingrene. Man tålte en smule mer i yngre dager. Godt dere fikk vær som fikk votte lykken frem 🤗 Kos deg på tur og med prosjekter på gang. 🤗 Klem

      1. Å ja inne i disse rosa vottene finnes lykken! Helt herlig…fryse vil vi ikke og nå går det ikke med vanter og vanlige votter – her er det bare ull med foring som gjelder…Håper på litt mildere. 10 grader her ved kysten er skikkelig kaldt altså! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg