lørdag og fri som fuglen

 

God morgen til deg…Håper du har det bra, sovet godt og alt det der. Jeg sovnet fort  og våknet i dag av alarmen..Liker ikke sove bort dagen…Så alarmen er på hver dag…Våkner som regel alltid før den den slår seg på da..Men i dag – sov som en stein..Sliten etter en arbeidsuke – sånn er det jo. Blir eldre merker jeg…Mange ting som tapper meg for energi løpet av en dag og på morgenen er det litt ladet opp igjen. Skal lage meg litt frokost etterpå..Greier ikke spise med det samme jeg våkner. 

 

Dagen i dag er full av skyer. Sikkert fin temp. Så blir å holde på litt inne her før jeg tenker ut hva jeg skal gjøre. Ting begrenser seg mer og mer igjen i disse tider med korona. Må tenke seg om med alt man ønsker og vil! Men Fredrikstad har god god kontroll og lite smitte nå..Men må følge reglene og god avstand! 

 

God lørdag! 

10 kommentarer
    1. God morgen! Hihi – vi er så like! Vekkerklokka på….. og slitne når uka er over…..! Men – jeg har gått tur og trena F15-styrke…. nå sitter jeg med kaffekopp nr 2 og venter på prinsessa! Jeg kjenner at det korona-greiene tærer på faktisk -det er så masse jeg har lyst til å gjøre….. god klem og kos deg med dagen din <3

      1. God kveld…Må opp og fange dagen…Sove utover formiddagen er ikke helt meg eller deg! Flink du – trener masse..Jeg prøver å sykle en del..Bra for magemuskler! 🙂 Klem til deg..

    2. Hvem trenger vekkerklokka? Var oppe 6.20. Våknet først 5.36 men tenkte jeg kunne sove litt lengre. Det er jo fridag og helg. Men 6.20 fristet dagen mer enn søvnen.

    3. håper dagen din ble fin,vi har vært hos ene datteren vår,var koselig det :=) men ingen bilder å dele i dag .Må vist passe oss for korona igjen ja,eller litt mere igjen for smitten tar seg opp igjen nå etter ferien og det burde ikke være nødvendig,selv mener jeg landegrensene ble åpnet opp for inn og utreise altfor tidlig

      1. Nå er det det korona igjen og enig med deg…Samfunnet, grenser ble åpnet for tidlig! Bra du har kosa deg..Ikke alltid det blir bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg