løp og kjøp hvis du har speilegg og ellers også

 

Rett etter jobben, kjørte jeg innom noen butikker. For jeg måtte ta ut noen kroner for mamma. For hun skulle ha litt penger til frisør og annet på dagsenteret. Så var det gjort – slipper å tenke mer på det!

 

I samme bygget så finnes Biltema. Der har de også begynt med sportsklær nå! Egentlig veldig fint tøy. Og veldig billig. Denne sportstoppen kosta 89,90 og det er billig altså! Og singleten jeg kjøpte kosta 79,90. Blir litt dårlige bilder. Liker best å ta bilder utendørs og bilder av med med dette går jo ikke – har jo ikke lært meg selvutløser enda..Men sportstoppen kunne jeg nok gått for L. For den var litt stram altså! Men kan bruke den! Får vaske den et par ganger slik at den blir litt dvask! 🙂 Men har du et større parti foran der. Så passer nok ikke dette. Største de hadde var XL og den var ikke stor den heller. Så melonene må nok sprette litt…bortover…Men du kjenner best din egen kropp! Du finner litt her også! BILTEMA TRENINGSTØY 

 

 

Mye annet å titte på også. Skal innom der igjen en dag – for prisene var det ikke noe å si på. 

 

 

Så nå er det ikke noe som stopper oss for å trene litt…for dette kosta jo nesten ikke mer enn et par BRØD!

 

God kvelden…

10 kommentarer
    1. Hihihi….. sånne topper er gode å trene i, bare de er så stramme at ikke melonene blir hengende agurker….😄😄😄😄😄 du gjorde godt kjøp! Klem

    2. Gøy å kjøpe treningstøy. Det er nesten lettere enn noe annet. MEN…du må lære deg selvutløser Solliv 🙂 Du finner det nok i innstilinger på mobilen. 🙂 Eller under kamera 🙂

      1. Jeg handler veldig mye på Biltema. Ting til sykkel, huset, maling, verktøy, skruer, lyspærer og masse til hagen. Men klær har jeg ikke sett der før!

      1. Hehe…Dette skal jo sitte godt når man hopper og spretter kanskje…men jeg er litt tilhenger av litt ledig stil. Men ville ha en slik topp og kjøpte jeg en for å teste hvordan jeg liker den…! Men er nok lurt å kjøpe litt stor! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg