litt enkle ting som alle klarer

 

Satt i gang med litt pusleri jeg også! Både vibbedille og kjerringtanker perler. Vibbedille lager store ting og masse greier. Det er helt utrolig hva den dama får til. 

 

 

Jeg kjøpte bare 3 poser med perler. (Fant noen glass i skapet som jeg har tatt vare på! Små glass er alltid kjekke å ha på lur…) Grønne, lysegrønne og orange!

 

 

Kjøpte dette på Søstrene Grene! De hadde ikke hvit, det var det jeg skulle ha!

 

 

Kjøpte 3 små brett. Har bare brukt det runde i dag!

 

 

Jeg skulle lage snøkrystaller, men siden dem ikke hadde hvite perler. Så ble de litt stjerner i orange og grønt. 

 

 

Hentet noen bjørkekvister fra hagen! Litt sytråd til oppheng! Her tok jeg bilde ute!

 

 

Bilde fra den andre stua mi. Passet fint der synes jeg. Ble egentlig litt Halloween dette! Puttet en lyslenke nede i også! Har ikke vann i vasen. Så da ble det litt pynt og jeg skal kjøpe hvite perler og lage snøkrystaller og henge i vinduet til jul. Mønster finner du i hodet ditt eller googler snøkrystaller + perler – da dukker det opp litt av hvert! Kjøpte et blad her om dagen og da var det et lite innlegg om at man kunne lage slike snøkrystaller av perler! Jeg måtte jo prøve jeg også! Det er lenge siden jeg har perlet og strøket perler! Bruk bakepapir og varmt strykejern. Litt trening – for det skal jo ikke smelte helt i hop, men samtidig holde sammen! Gøy var det…Rygg og nakke er ikke god så ble bare litt småtteri! Men ligge på sofaen hjelper ikke på meg! Skal ut og gå litt – bevegelse lindrer <3 

 

God lørdag…

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk, det var gøy. Men må trene seg opp litt. For stryke akkurat passe var ikke så lett! Nå blir det pynt i vinduet etterhvert! 2 måneder til jul i dag 🙂 klem.

    1. Ja, der ble det Halloween-stemning med en gang 🙂 Så gøy å pusle litt med noe småtterier. Jeg har også puslet litt i dag. Fikk et tegneoppdrag i dag, til jobben 🙂 Gøy!!

      1. Tusen takk, var litt gøy. Store ting lager jeg nok ikke. Holder med litt sånn småtteri. En brikke til å ha kaffekoppen på og sånn kan jeg jo lage! Du er flink til å tegne…Klem.

    2. Så gøy at du og perler. Jeg driver med en edderkopp til Halloveen. Vi er bedt bort om to uker for å ha Halloveen samling sammen med slekta og de små grandnevøene mine. Da tenkte jeg og ha med selvlysende edderkopper.

      1. Så utrolig spennene – dette blir gøy! Gleder meg til å se edderkoppene 🙂
        Virkelig gøy og jeg skal lage masse til jul i rødt og hvit og grønt! Kanskje noe til advent også! Artig med ting som blir ferdig. Og ikke tar altfor lang tid! Kos deg med kvelden..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg