Litt bilder fra turen i går – søndagsturen

 

God mandag! Turen gikk langs Akerselva! Kjempefint sted å gå og så utrolig mange motiver det dukker opp underveis. Det blir nok flere innlegg. For det er fint å ta litt foto her! Elva var stri…

 

Og flater ut litt. Der koser fuglene seg! 🙂

 

Ikke jeg som feirer “stor” mage altså. Men her måtte jeg bare ta et par bilder!

 

 

<3

 

 

 

Her får du kjøpt vafler og kaffe hos Anne på landet! Det fortalte jeg om i går…Sjekk linken ut på tur aldri sur 

 

Mektig å se altså…Litt bilder og flere blir det. For jeg synes det er artig å vise frem. Ikke fordi jeg driver bildeblogg. Men virkelig flott tur som jeg tenker at flere burde gå. Og noen ganger sier bilder mer enn ord! Vi fulgte Akerselva opp til Sagene. Elva går helt til Maridalsvannet hvis jeg ikke tar helt feil. Les deg gjerne opp PÅ WIKIPEDIA HER 

 

Det blir absolutt flere bilder…

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg går jo OFTE her. Av og til alene, av og til med venner. Av og til er jeg og Kari rundt oppi der og tar fotoshoot, og av og til går jeg bare for å fotografere ting jeg ser. Og det dukker ofte opp noe nytt 🙂 Lang tur fra teknisk museum og ned til sentrum. Men jeg er nok blitt LITT blind for nye motiver..

      1. Det vet jeg. Har sett mange innlegg hos deg fra Akerselva. Men litt morsomt for meg å være der og ta bilder også. Og kanskje vil noen flere ta turen dit 🙂

    2. Det ser ut som en fin tur😊
      Har sett bildene til Frodith derfra. Men veldig moro å se at du har vært der også. Får jo lyst til å ta turen selv en gang😃

      1. Kjempefint sted å gå tur 🙂 mye rart å se hele veien. Er du i Oslo en dag så kan du jo ta en titt. Trenger jo ikke gå langs hele elva.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg