Liker sånne lange luer jeg

 

God kveld i stua, det er mørkt og tåkete…egentlig vært mørkt i hele dag. Men det er høst og man tenker ikke så mye over det…jaja…lissom…Jeg har gått til jobb og jobbet og gått hjem..Har bilen et stykke på vei, men blir noen skritt allikevel.. nesten 16.000 skritt..

 

Godt å sitte rolig med litt lesestoff eller håndarbeid når kvelden kommer. Sånn litt småtteri, orker ikke så mye store ting som aldri blir ferdig…Jeg har i hvert fall en UFO liggende her hjemme og det er en for mye!  🙂 Men skal ta grep etterhvert håper jeg. 

 

Garnet er ganske tykt og pinnene litt for tynne, men skal være slik og da blir resultatet nesten tovet..! Rett og slett en tykk og god lue! 

 

 

Og den lange lua ble sånn med dobbel oppbrett…varm og god og strikket ovenfra og ned..Altså litt styrete til og begynne med og lite masker og når økingen er gjort er det bare plankekjøring – sånt liker jeg! 

 

Kos deg masse med kvelden da!

8 kommentarer
      1. Flott og varm helt klart, veldig kjekt…Da sliter man litt til å begynne med
        og teller og ordner og så går det straka veien….Veldig smart måte å lage lue på.

      1. Takk, ja varm og god sikkert den..Skal lagre noen – blir gaver.
        Et stykke og gå og jeg drasser jo med en stor sekk hver dag også.
        Kjører herfra 0655, parker når jeg kommer til bomstasjon.
        Går gjennom byen, tar ferje…og går gjennom Gamlebyen og så en halvtime å gå utover mot industrien.
        Så blir sliten når kvelden kommer jeg.

    1. En god og varm lue det der 🙂

      Det er godt å sitte inne og nyte kvelden, når det mørkner ute og arbeidsdagen er ferdig 🙂

      God ny dag til deg, Solveig!

      1. Ja, man blir jo sliten..Et godt stykke og man har jo med en sekk hver dag.
        Masse å dra på frem og tilbake til jobb..
        Jeg kjører herfra 0655 og er på jobb ca. 0800 – 0805..
        Så tar si tid med bil, ferje og gåing..
        Ha en fin kveld, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg