lesestoff til helgen – hva leste du nå?

 

God fredag! Nå er det helg og litt av hvert å pusle med her hjemme! Lese litt kanskje!

 

 

Dagens fangst i postkassa! Postkassa mi lever og leverer altså….Liker at den fylles opp!

 

 

Jeg er med i en fugleklubb! Derfor så får jeg Fuglevennen 4 ganger i året! Veldig fint blad og lekre bilder! Men rekker ikke lese det fra A til B dessverre! Jeg meldte meg inn en gang for å bli kjent med folk, men det har stort sett vært digitalt. Ikke noe for meg..Jeg hadde håper på turer og sånn da! Men det blir vel bedre tider, kanskje!

 

Jeg er organisert i Fagforbundet og alle medlemmer får Fagbladet! Det leser jeg ganske grundig. Mye av interesse synes jeg.

 

Jeg er tillitsvalgt på jobben og bladet LO-Aktuelt blir levert/sendt ut til de tillitsvalgte. Dette er et flott blad, mye godt lesestoff om mye og mangt og masse om arbeiderbevegelsen, demokratiet, oss som fagorganiserte! Gode temaer og fine intervjuer og artikler. Anbefales…

 

Så kan vel ikke akkurat kalle meg en “rosa-blogger”

18 kommentarer

Siste innlegg