lat morgen – den skal nytes – bort med sommertid

Reklame | Cellbes

 

Ikke mye stæsj igjen ute på veranda nå! Sommertida settes vekk og det samme med utemøblene! Denne lykta begynner å bli helt moderne. Det er moderne med rust nå! Så den har fått stått ute i all slags vær for å ruste seg! Kjøper man ferdig rusta ting så koster det en formue! Så nå er alt av ting og tang satt bort i garasjen! Markisa er vasket og rullet inn. Det er høst og slutt på sommertida! Solsikken “blomstrer” og “blomstrer” – fint å ha noe vakkert å se på! Jeg er jo ute hver dag, men sitter ikke ute med kaffekoppen nå. Det gidder jeg ikke. Nei pusler rundt og raker løv og klipper ned ting! Slik at det er fint når våren kommer! Jeg liker å rake løv fortløpende. Og noe dytter jeg rundt et bed med stauder og løker! Slik at det blir et teppe! Men løv som flyter rundt hele hagen det orker jeg ikke! Selv om høsten er her trenger vi ikke gå i joggebukse døgnet rundt! Løft ditt hode og stæsj deg opp! Klikk gjerne innpå! 

 

Happy Holly//Caprice //Cellbes

14 kommentarer
    1. Flott solsikke! Og flott moderne lykt. Huff, jeg har igjen masse jeg skulle ha gjort ute før vinteren kommer. Men i dag øsregner det. Er det lov med joggebukse da?

    2. God formiddag! Nei ut må vi – mine armer liker ikke å rake… men jeg skal gjøre det altså…. snart…..! Joggebukse er greit det, men liker å stæsje meg! Liker både kjolen og støvlettene – og så mange fine skjerf…. jeg er ei skjerfjente på jobb og ute blant folk, hihi…! Kos deg med dagen din da! Goooood klem <3

      1. Du får trene på å rake. Det er noe jeg liker godt. Men ikke nå med dårlig rygg..Men kommer bedre dager! Viktig å pynte seg litt – ikke være den kjedelige grå musa men vise at man er kvinne og med hevet hode! God søndag…Klem..

    3. Nei det er sant… vi har ingenting igjen utenfor døra. 🙂 Mye av løvet har jeg kjørt over med gressklipper et par ganger. Maler det sundt så får naturen ta det tilbake til jord igjen. 🙂 Scroller innom innlegg her… fikk ikke med seg så mye i går. Lykke til med perling og andre sysler i søndagen 🙂 Klem

      1. Tusen takk, ja – nå det bort med det meste på verandaen. Nå er det 2 måneder til jul og snart skal det pyntes ute og inne med lykter og lenker og nisser….hehe…Kos deg med dagen!

    4. Her blir det joggiser hele dagen skal jeg love deg. Og da HAR jeg pyntet meg 😀 Vanligvis er det bare pysj her i huset 😀 I dag rosa joggis. Jeg pynter meg så my ellers, så derfor føler jeg det er lov hjemme 😀

      1. Du er flink med kjoler i hverdagen <3 Jeg er jo aldri hjemme en hel dag. Må finne på noe og går jeg ut av huset så er det ikke joggedress på meg 🙂 i skogen da, men ikke på kafe eller på tur med bilen! klem…

    5. skulle raket noe løv jeg også,men endten regner det eller så har vi frost,så det får bare bli til våren ,men kaffen tar vi inne om vi ikke gjør som utifriluft da og tar det ved et bål ute

      1. Ikke sant…jeg nyter kaffen inne jeg. Men bål og kaffe er jo helt topp! Hun er makaløs den dama der! Rake løv haster jo ikke, men jeg liker å holde på ute! 🙂 Så da blir det litt hage utover høsten og det er bare koselig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg