Lampa fra Dedicat blir en morgenhilsen

 

God morgen med kveldsbilde. Bare et lite innlegg her nå også for å teste om blogg er oppe og går igjen. For i går ettermiddag og kveld ble det bare tullball. Vi som var på bloggtreffet i Oslo for et par år siden fikk gaver fra Dedicat. En sånn solcelle-lampe. Jeg hang min i plommetreet og den lyser enda! Mange slike lamper er jo bare et lite blaff og så går dem sønder! Men ikke denne! <3 

 

 

Du ser den midt på bildet! Du finner hjem til Dedicat her: DEDICAT  

 

SÅ ØNSKER JEG DEG EN FIN DAG VIDERE…

12 kommentarer
    1. Så fint det treet var ♥
      Jeg fikk jo også en sånn lampe, og den lyste fint lenge, men så ga den seg, og begynte å blinke, før den tok helt kvelden. Jeg har den enda, men den henger ikke til dekor lenger. Veldig søt var den i alle fall, og en utrolig koselig gave å få fra Gentleman Dedicat 🙂
      Ha en knallfin dag ♥

    2. du hadde et koselig tre i hagen din :=) liker sånne solceller ,jeg har 3 stk inne i drivhuset,eller 4 :=) og det er så koslig nå som dagene er lysere og bateriene blir laddet opp,da er det små lyskilder i hagen som gir masse av kos

    3. Koselig med den lampa der 🙂 I går var det kommentarer jeg sleit med ..i dag var det å få publisert innlegg..men har skjønt nå at man må velge kategori..noe nytt men når man vet det er det jo greit 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

      1. Tusen takk, ja da får vi velge kategori. Må bare prøve å huske på det altså…Lampa til han Jan er helt suveren…skikkelig futt i denne altså…
        Klemmer og fin fin ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg