Kylling i går – 2. juledag / oppskrift

 

Var forsynt på julemat etter julaften og 1. dag.  Det er tung mat. Litt tung å fordøye. Skinke og ribbe er godt det! Men et par dager så er det greit 🙂

 

Hadde kjøpt inn kylling og lagt i fryseren!  For det er alltid kjekt å ha på lur. Rota rundt etter oppskrifter og fant en deilig kyllinggryte her: KYLLINGRETT fin oppskrift med mye smak! Hadde det meste, men hadde ikke grønn paprika så ble rester ev rosenkål på toppen + grønne erter, gikk helt greit. Kokte ris til og hadde pitabrød! Oppskriften sier ikke noe om det, men jeg liker å ha mye tilbehør! Bildet er mitt da, men jeg glemte å ta bilde med det samme dessverre…hehe..Men retten kommer allikevel godt frem. Og det var en nydelig saus i gryta. Den skal jeg brukte til andre retter også! Vedlig god rett med mye smak er vår konklusjon. 

 

 

Dette er en matrett jeg kommer til å lage igjen og igjen! Det regner fortsatt og blåser, men ut må jeg nå føler jeg…

 

 

Gode klemmer kommer til akkurat DEG

6 kommentarer
      1. Denne var virkelig veldig god! Helt topp rett og kan sterkt anbefale. Her kan man ta det man har av rester til grønnsaker mener jeg. For det er sausen her som er hele greia, men deilig ost på toppen. Denne retten trenger man ikke følge slavisk..

      1. Tusen takk, denne var virkelig veldig god og ikke vanskelig og det meste har man i huset. Slipper og kjøpe masse på butikken. Ta det man har….Sausen her var utrolig god..Juleklem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg