Kronprinsparet spiste middag på Værk

 

Da jeg tuslet hjem fra jobb i går og gikk gjennom Gamlebyen så var det forberedelser til middagen som skulle skje på kvelden. Kronprinsparet har vært i Fredrikstad i flere dager. Dessverre har ikke jeg sett dem. Bare sett bilene og sperringene og livvaktene.

Middagen var på Værk, et ganske nyåpnet sted. Eller det har byttet eiere og nytt konsept, har ikke vært der enda. Men har vært der under tidligere eiere, både med jobben og privat. Da het det Gamlebyen Gjestgiveri. 

 

I dag tok Kronprinsparet ferja her i byen og de synes det var helt genialt. De sammenlignet ferja med trikken i Oslo. Utrolig kjekk måte å reise på og komme seg fra A til B. I dag morges da jeg tuslet gjennom Gamlebyen så jeg bare bilene og livvaktene. Så jeg har bare følt dem i disse dagene. Jeg har vært på jobb og har ikke hatt noen anledning til å vifte med flagg eller stå langs ruta!

 

Tenk alle de stedene de kunne overnattet og så overnattet de i Gamlebyen! Veldig morsomt og kjenner jeg dem rett så tusla de sikkert rundt i Gamlebyen i går kveld da pressen var dratt hjem! 

 

 

 

F r e d r i k s t a d 

14 kommentarer
      1. Ikke sant – 3 dagers tur var det. Veldig koselig. 2 dager i Fredrikstad og den 1. dagen vet jeg ikke hvor de var.
        3 dager til sammen her i Østfold. Tror de liker seg i Fredrikstad! <3

    1. Koselig med kongelig besøk i Fredrikstad. De liker å reise litt rundt å se seg om tenker jeg. Er jo flott i Gamlebyen. Mange år siden vi var en tur der, men ikke overnatting. Skulle vært gøy å sett byen igjen, men når det blir vet jeg ikke.
      Ønsker deg en fin helg. Klem

      1. Tusen takk, veldig koselig med kongelig besøk. Gamlebyen og Fredrikstad er flott! Så tenker har hatt fine dager! Kanskje en dag så får du opplevd Gamlebyen igjen. Kos deg masse med dagen! Klem,

    2. Artig med storfint besøk i byen 🙂 Det nye konseptet på Værk er sikkert bra siden di var der.. så da kan du nok fint teste stedet ved en passende anledning 🙂 Koselige bilder av stedet..mur og brostein skaper “miljø”..God helg <3

      1. Dette stedet skal jeg snart besøke! De har nok et bra kjøkken, tenker jeg, det viser jo hvorfor dette stedet ble valgt!
        Ønsker deg en fin kveld i regnet. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg