komme seg ut på tur-dagen – Christine III gleder seg også

 

God ettermiddag. Nå har jeg gått tur i 3 timer. Været er helt fantastisk og du kjenner sola varme bittelitt. Det er jo februar 🙂 Christine III ser frem til turer <3 Jeg er jo på tur hver dag! Det er det jeg ser frem til hver eneste dag 🙂 Det holder meg oppe! Det gir motivasjon. Det gir glede. Det gir styrke for kropp og sjel.

 

Var stille her i dag, men i påsken summer det virkelig på dette stedet.

 

Stig på! 

 

Sjelene er pakket inn <3

 

Absolutt en dag med mening!

 

Nytt fint skur er laget for oss her på Kråkerøy som venter på ferja til byen, Gressvik eller Gamlebyen.

 

Fin dag ved elva altså! 

 

Dersom noen ber deg gå en mil med ham, gå da to.

12 kommentarer
    1. I dag var det deilig ja.. gikk litt langs vannet å koste oss i sola 🙂 Mange fine bilder fra tur og “sjøliv”her.. Klem og fin kveld til deg <3

    2. å så deilig ,sol og vårlig,det kan jeg like ,her har det slettes ikke vært fint vær,men sånn er det ikke noe vi kan gjøre med det :=) har ikke vært ute eg i dag men gått masse opp og ned trapper,så gått har jeg gjort :=)

      1. Tusen takk, det var virkelig nydelig ute. Bra det ble gåing på deg da. Trapper opp og ned. Det er bra trening 🙂 ha en fin dag…

    3. Fine bilder i finværet. Nå har jeg lest meg opp her hos deg om fuglemat, Portveien 2, nelliker på bordet og annet. Jammen er du driftig med innlegg. Jeg rekker ikke halvparten av det, men sånn er det med meg. Koselig å følge med hos deg! Ha en fin ny uke! Klemsiklem:)

    4. Det ser nesten vårlig ut på de fine bildene 🥰 Det har vært veldig fint vær her sør, selv om vi fikk et lite teppe med snø her i Oslo. Litt kjølig, men med en god jakke på er det greit 😊

      1. Det var virkelig fint på søndag. I går kveld kom det snø. Og snøen ligger fortsatt. Får håpe den smelter i morgen…Liker best det været vi hadde på søndag. Kjølig er det, men sola har begynt å varme litt! 🙂

      1. Tusen takk, deilig når det er lyst og sol. Nå er vi tilbake til tåkeheimen igjen…Deilig mens det var fint vær, kjekt å nyte! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg