kjøp deg en kjole da vel

 

Butikken er åpen døgnet rundt..

 

Hvor dette er??? Det er på Fineste sted i verden 🙂 Så er du bedt på fest og kjolen har krympet i skapet…Så finner du kanskje en kjole på denne øya, Isegran! 

 

 

Sånt liker jeg altså, det er så kreativt..

 

 

Slå seg ned i sofaen, mens venninna di prøver en kjole kanskje eller noe..Og stikk på party 🙂 

 

 

Men det var i går jeg var på Isegran, i dag har jeg gått gjennom skogen og til sykehjemmet der mamma er..Ca 3,5 kilometer fra meg. Kald fin luft, det kommer nok noen bilder derfra i et annet innlegg! Fra skogen altså,…Det er vinter og snø her på øya nå! 

 

Deilig å gå, og jeg gikk tur/retur og fornøyd med 13 000 skritt jeg..Mamma stusset over at jeg gikk til henne for jeg kjører jo alltid bil, men hun bor jo ikke ute på bygda lenger! 🙂 Men i hennes hode gjør hun kanskje det..Demens er en grusom sykdom…Gikk innom butikken og kjøpte meg et kryssordblad…for hjernen må trenes opp… <3 

 

Havets katedral – laget av plast i havet!
18 kommentarer
    1. Der skulle jeg ha vært, du!🤩🥰💃
      Jeg elsker kjoler.💃
      Kryssord er svært god hjernetrim, så det er smart å forebygge.❤️
      Demens er en grusom sykdom.😞

      1. Kjoler er så fint og gjenbruk er topp!
        Får se om jeg får prøvd meg litt på kryssord, se om jeg får til noe.
        Vanskelig når man ikke er inne i det…Trene! 🙂
        Helt trist sykdom, synes så synd på mammaen min altså <3

        1. Nei, det er ikke så enkelt. Mamma tror hun skal komme hjem snart, og lurer på hvorfor hun må være der hun er, og hvor det er, nei, det vet ikke hun heller <3

          1. Ikke lett, men sånn må det bli.
            Det er trygt og godt å ha de gamle på slike steder…
            Det var fryktelig påkjenning for oss den siste tiden hun bodde hjemme…

    2. Smart konsept – så ut til å være fine kjoler der også! Det er mer vinter hos deg enn hos meg akkurat nå….. men det er innmari kaldt her…! Deilig å gå uansett, men jeg lurer på om jeg orker nok en iskald båltur i morra…. vi får se! Klem og god kveld! <3

      1. Veldig kaldt altså..nesten 10 grader og surt drag i lufta, men deilig luft på en måte.
        Men man må bevege seg og ha gode votter!
        Så fine ut disse kjolene..Kjoler er fint, og man trenger alltid flere…haha..Klem..

    3. Ja, det var ikke verst på å handle kjole der:)
      Du er alltis flink til å gå:)
      Jeg er glad hvis jeg bare kunne gå 3000 skritt hverdag:)

    4. Så artig konsept..kan sikkert finne noen skatter der 🙂 Fint å kombinere gåtur og besøk til moren din.. blei mange skritt det da.. <3 Klem <3

      1. God morgen…Ja, fint å gå dit..Der hun bodde før kunne man verken ta buss eller gå..
        Jeg er en gåer vettu og liker det bedre enn bil. Fint å være ute i lufta tenker jeg..
        Kjekt med de kjolene.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg