kan du få for mange grytekluter??

 

 

Jeg lagde en haug jeg…Grytekluter er noe alle trenger! Alle liker vel å steke seg en pizza eller fire…Brenne seg har ingen lyst til akkurat! Jeg tenkte at grytekluter er kjekt å produsere og å gi bort! Ga bort en del til jul i gaver. Litt annerledes enn disse. Nå har jeg laget meg et nytt design som jeg liker svært godt! Så da var det bare å strikke litt på kveldene…Det er da jeg roer ned med litt strikk..Ellers så rekker jeg ikke! 🙂

 

 

 

Sånn ble det i hvertfall. Kjøpte cellofanposer og kjøpte servietter og litt bånd og stæsj. Pluss at jeg kjøpte sjokoladeegg på et nettsted hvor dem har mye fint! Kjøpte til meg selv også…Noe av det beste jeg har smakt altså! Lurt å være tidlig ute med handling denne påsken. Hadde jeg begynt nå så hadde jeg slitt med å få tak i alt jeg trengte!

 

 

 

Så da ble en pakke slik. Grytekluter + egg + servietter + 1 kort. Du finner flere bilder her: koselig å dille litt  Hvis du ikke leste forrige innlegg, så kan jeg røpe at dette var gaver til noen kolleger.

 

Mye man kan lage selv og gjøre andre glade…

14 kommentarer

Siste innlegg