kalender med mening – ut på tur 19 – kirken

 

God lørdag og her kommer luke 19 fra meg! Gått tur og jeg gikk også forbi kirken! Kirken er under oppussing, men det er annet å se. Her er ved kapellet. 

 

 

Kråkerøy kirke <3 der begge gutta er konfirmert..og yngste døpt. Eldste mann er døpt i annen kirke da vi bodde på Lisleby da han var liten. 

 

 

Koselig tre utenfor

 

 

 

 

Ble fine motiver dette. Det er jul i vente og kirkebesøk hører med!

 

 

Men i år blir det utendørs på kirkebakken! Kan sikkert bli en flott stemning.

 

 

Og i skogen er det fløteskum – 3 hjerter på rad!

 

 

Passer jo bra det til dagens krumkaker her på huset! Fløte som blir pisket til krem..

 

 

4 egg i oppskriften og det ble 33 kaker! Gleder meg til julaften med masse krem i de her…mmmm – og luke 18 finner du her: Grønn luke 

 

Den som har undervurdert en kvinne, gjør det aldri igjen. 

 

10 kommentarer
    1. Jeg kjente faktisk det luktet krumkaker helt hit 🙂 Fine bilder ved kirken 🙂 VI har vært på kirkegården i Vestby i dag, lagt krans på stenen til mamma og pappa 🙂

    2. Så koselige bilder fra kirken din! Her blir det også utegudstjeneste på julaften – men vi bytter kirke til en som skal ha inne… har meldt oss på…. tenker hvis det bare skal regne! Krumkaker med krem er nyyydelig! Fineste bilder! Klem <3

      1. Veldig fint å være i kirken på julaften. Så jeg får se hva jeg gjør. Jeg må jo gå tur også. Og jeg er usikker på jeg rekker i år. Med å hente mamma og sånn og lager julemiddag…Beste som er krumkaker med krem…Klem..

    3. krumkaker med krem og multer er jul ,det gleder eg meg til også :=) en koslig runde hos deg i dag ,jeg liker kirkebygg og når dei er opplyst blir det veldig vakkert.Jeg skal på gudsteneste julaften ,her må en melde seg på og det er bare et fast antall det er plass til ,her blir det innomhus ,men det er bare lov å sitte på annenhver benkerad og en familie på samme benk

      1. Da er det bare å glede seg til kakene i jula 🙂 Kirkebygg er flott. Dette er under restaurering så det er mørkt og ikke så fint nå. Men det blir nok meget bra når arbeidet er ferdig. Blir annerledes i år dette med kirken. Men sikkert like fint. God natt herfra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg