kalender med mening – ut på tur 17 – mørkejakten

 

God kveld i stua! Luke nr. 17  åpnes nå…. Og jada…her jaktes det på mørten. Trenger verken å gå langt eller lenger enn langt for å finne den nå. Trenger heller ikke vente til kvelden. Den er altoppslukende i disse tider. Heldigvis har jeg et lyst sinn <3 

 

 

Egentlig ganske så fint!

 

 

Elva

 

 

Skip på havna og kranene går! 

 

Synes ikke bildene ble så gale jeg! Glad jeg for at jeg greite oppgaven i dag også. Går gjør jeg jo hver dag. Men hele poenget er å vise frem litt på turene mine og det er ikke helt enkelt denne desember-måneden..Men hvis du ikke fikk julestemning så kommer sikkert nissen likevel! Men i år er det ikke lov å klemme nissen damer!!! HoHoHo og luke 16 finner du her!: Men du, her fant jeg lyset! 

 

Snart helg…

 

 

4 kommentarer
    1. det ble veldig fine bilder :=) ble ikke riktig lyst her heller i dag ,men så mørkt som her var det ikke ,men så fikk jeg gått tur midt på dagen da :=) snart snur sola og da kommer lyset raskt tilbake

      1. Tusen takk, her ble det tur på kvelden! Veldig mørkt overalt, og mørkt på dagen i dag også! Men bildene fikk litt sjel i mørket synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg