Jul i Gamlebyen i Fredrikstad

 

God aften til dere….Jeg har vært i Gamlebyen i dag. Der er det jul – virkelig jul. Marked og masse folk. Jeg parkerte på Kråkerøy og gikk bortover elva og over en bru og tok ferje rett over til slutt. Blir veldig mange skritt av det. Satt meg ned nå etter 5 timer. Da er man sliten i beina. Gikk i Fredrikstad etterpå og shoppet litt gaver. Nå har jeg kontroll på dem som bor lengst unna 🙂 Pakke inn etterpå og strikke litt mer på siste gaven…

 

 

Folk løper nesten. Mennesker elsker litt styr og ståk! 🙂

 

Mener jeg har lest at han spillemannen der deltok på Norske Talenter. Jeg ser ikke slike programmer – så vet ikke. 

 

 

Typiske gater i Gamlebyen.

 

 

Det er stemning og masse hygge altså!

 

 

Rudolf følger med!

 

 

Et helt perfekt vær i dag. Noen få grader og sol og null vind. Topp altså! Nå skal jeg kose meg med noe mat etterhvert, nå te! Håper du har hatt en topp dag! 

 

SOLLIV

 

12 kommentarer
    1. Du verden så mye vakkert 😀 😀 Der har du hatt deg en skikkelig rundtur 🙂 Takk for titten.. Det stemmer med han Helgelendingen der som reiser rundt med sitt enmannsorkester,, vi har prøvd å følge med på Norske Talenter 😀 Nyt kvelden 🙂 Klem

      1. Tusen takk, veldig fint i Gamlebyen når det skjer noe 🙂 Ja, jeg mener jeg leste det om Norske Talenter, men hvordan det gikk aner jeg ikke! 🙂 klemmer…..

    2. Koslig 🤩 skulle ønske eg kunne sagt att dagen har vært fin men nei det er smerte som ingen piller har greid å ta knekken på,håper det er bedre i morgen 😇

      1. Tusen takk 🙂 Fin dag i Gamlebyen. Tenker på deg og håper dagen din blir bedre i morgen! <3 Klem fra Solveig og God bedring til deg…

    3. Fin julemarked i Fredrikstad det der..mangler bare litt snø.Men det ser kos ut med masse boder, mat og musikk samt spente barn.. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk, det var utrolig koselig i går og været var perfekt…savnet ikke snø jeg. Den kom i dag. Men borte nå…det regner 🙂

    4. Gamlebyen er jo flott hele året, men når det er jul er den jo enda finere. Skulle ha vært litt snø vettu, så hadde julestemningen vært total 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg