jettegryta til ho mor og sånn

 

God morgen, jeg sov som en stein til kl. 0600. Gadd ikke stå opp og sovna til 0700…deilig…Deilig når man sovner igjen. Gjør som regel aldri det! Men blir vel trøtt av tur og sol.  Det er ikke så veldig mange jettegryter her på Kråkerøy som jeg vet om! Stein og sånn i bevegelse under isen da blir det sylinder. Noen er store og noen er slik som denne! Artig når man finner. Nå fant jeg ikke denne i går da. Bare ikke tatt bilde før av denne.

 

 

 

Ser dere harepusen? Lange ører og hvit dusk på rompa! Og lange flotte bein.

 

 

 

Det første som møtte meg var denne plakaten! Er egentlig lei hele dritten nå! Hvor lenge skal man holde på med dette!? Man blir jo til sjuk i hodet av å bare gå sånn og vele for seg selv. Og prate med noen er håpløst – 2 meter = hører ikke…<3 

 

 

Det lyste som gull i tyttebærlyngen!

 

 

 

BEKKEBLOM = GULL

 

 

FINT VÆR

 

 

Og skyggen som FRODITHønsker å se. Ble ikke mer kreativ enn lange bein. Det er jo det alle damer ønsker seg!

 

 

Fine skyer og fin fin blåfarge! Ut på tur er gøy.

 

 

 

Gjøkesyre. Denne er vakker altså. Fine tepper i skogen sammen med hvitveis som regel.

 

 

God søndag videre…

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. en vakker tur og bekkeblom da allerede,her ser vi ikke bladene engang ennå :=) jettegryter er gøye ,vi har en her jeg bor som er tatt fram i dagen i forbindelse med tunellbygging,den er så svær att den ble innegjærda så ingen faller nedi :=) skjønner og att du er lei korona styret,jeg har lempet på besøksforbudet,nå får barn og barnebarn komme på dagstur ,en familie i gangen ,i går var det elsdte datter og dei store barnebarna i tillegg hadde vår datter med ei venninne ,det gikk helt fint og vi var ute hele dagen ,grilla på bålpanna :=)

      1. Tusen takk, deilig i skogen. Spennende med den store jettegryta hos deg da. Men farlig! Veldig lei dugnaden nå…Nå gidder jeg ikke mer snart…:) Bra du får besøk nå…Vi trenger dette for det mentale!

    2. Jettegryter….der lærte jeg noe nytt 😃
      Jeg håper du kosa deg masse på turen ❤
      Jeg er dritt lei Korona jeg også. Selv om vi har hatt noen besøk forrige uke.
      Ha en fin Søndag
      Klem❤

    3. Ja du verden,, mye lettere å finne våren der hos deg 😀 La ut et resultat av vår søken etter vår… 😀 Men det kommer vel her også. Når vi overtar godværet for noen måneder 😀

    4. Fin skygge det da 🙂 Jeg er også lei, men jeg treffer folk, på avstand. Er redd hvis alle begynner å bare la det skli ut, så må vi tilbake til full isolering igjen. Heller litt avstand, og NOEN stengte steder enn ALT stengt .. Må fortsette å være hjemme jeg da, på jobben.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg