jeg vil ha pølse ikke smør

 

God ettermiddag! Det går på smør her på bloggen om dagen! Smør og smør! Folk liker smør tror jeg! Jeg har aldri vært glad i smør! Aldri spist smør på en brødskive…Bare liker ikke smør! Men så klart, er det inntullet i andre ting så spiser jeg smør. Smør i bakst og kaker f.eks. Men bruker ikke smør på skiva og steker mat i olje…

 

Rester av kokt ris! Delte et par pølser med litt god smak i biter og stekte dem opp. Rester av kokt ris, rester av gulrøtter og litt erter! Stekte videre til alt ble gjennomvarmt! Så ble det en hel grei middag her om dagen uten SMØR!!!

 

Snart er det helg – SOL

8 kommentarer
    1. He he. Du fikk meg til å smile på grunn av smør:)
      Middagen din ser herlig ut:) Lager også slik ofte når jeg har en del rester. Blander alt sammen og vips er middagen klar. Vi slipper å kaste mat på den måten:)

    2. Smør eller ikke smør – jeg spiser smør kanskje en gang i uka på brødskiver eller et rundstykke – gjorde det faktisk for noen minutter siden…… men – liker man det ikke, så er jo det like greit tenker nå jeg 🙂

      1. Nei, liker det ikke. Men før ble jeg skikkelig kvalm og kastet opp.
        Måtte lage et innlegg om smør på grunn av kokken – masse oppskrifter på smør om dagen! O interesse
        hehe…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg