Jeg tør å gi bort brukte ting til jul

 

God kveld, to turer har jeg gått i dag. Nå er det et lite innlegg og middag 🙂 Jeg måtte en tur til byen etter jobben for jeg måtte ha litt garn! Pusler jo med julegaver og sånt! 

 

Stakk så innom Fretex. Der fant jeg 2 bøker. Begge kosta 39,- så helt ubrukte ut og fremdeles aktuelle bøker. En dag i Desember er en skikkelig julebok som selger bra nå i jula. Den beholder jeg selv.

 

 

Og dette er en bra krimbok. Tittet innom Haugenbok på nettet og der selges den for 305,-. Så denne boka pakker jeg inn og gir i julegave. Ikke noe problem med det jeg altså! Skulle bare mangle. Det å kjøpe brukt er trendy og ikke farlig! 🙂

 

Gjør du som meg?

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg