Jeg starter søndagen med en “drink”

Reklame | Gymgrossisten

 

God søndag…

 

Vel, jeg startet egentlig med kaffe da. Satt ute på trappa litt, ikke så varmt i dag. Men greit med litt luft. Så stekte jeg egg, så spiste frokost og blandet meg denne “drinken”. Vel, det var tilbud på smoothie på Rema i går. Denne er fra Bendit og inneholder bringebær & jordbær. Litt isbiter så blir det en nydelig “drink” til å sitte her med bloggen! Hvorfor ikke?

 

Når man er i dette sunne hjørnet så titter jeg litt innom hva Gymgrossisten har på lager. Masse fint og jeg trenger absolutt noen nye singlet. Det er det lenge siden jeg har handlet meg. Jeg har mye klær, men mest klær til å bruke på jobben egentlig, bluser og skjorter og kjoler! Selv om gåskolen har en pause til høsten, så er jeg på tur hver eneste dag. Nå også med sykkel! Ønsker deg en fin søndag!

 

 

 

Nike//ICANIWILL

18 kommentarer

Siste innlegg