Jeg spør for en venn

 

Hva har skjedd med blogglista?

 

Mulig det har blitt skrevet om i forrige uke, men da var jeg lite på blogg i en hektisk hverdag! Men hvor ble det av topp 20 og ekstra visninger som “henger” litt på utstilling der oppe en stund! Når man var innafor topp 20 så hang man litt på toppen av sida og ble dyttet nedover etterhvert som toppbloggerne kom med noe nytt! Kan ikke se det er slik nå, er dette en varig endring? Eller er det på grunn av at blogg.no trenger plassen til visning av sine egne annonser. 

 

Jeg følger jo en del av de topp 20 bloggerne og nå må jeg plutselig lete nedover for å finne godbitene! 

 

Noen som vet???

18 kommentarer
    1. Jeg har lurt på det samme men fikk ikke noe svar på det, blir spennende å se om det er noen som svarer deg.

      Ønsker deg en kjempefin dag.

      Klem fra meg til deg.

      1. God formiddag! Ja, vi får se om jeg får svar! Kjedelig dette! Jeg prøvde å lete litt også,
        men kunne ikke finne svar noe sted!
        God fin dag videre til deg, klem fra meg til deg 🥰

    2. Aner ikke hva som har skjedd. Følger ikke med på denne topplisten heller jeg da, for jeg har lagret alle dere bloggvenner som jeg følger med på uavhengig av toppliste 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Nei, jeg vet heller ikke…Ja, alle har sin egen metode å gå inn på! Bruker alltid lista jeg og blar meg nedover!
        Fin fin kveld til deg, klem 🙂

    3. Har lagt merke til det samme, men aner ikke hvorfor… og hos meg forsvant det der samtidig som jeg ENDELIG fikk tilbake oversikten inne på kontrollpanelet over hva jeg tjener her på bloggen (som forresten er ekstremt lite – har endelig nådd minimumsbeløpet, hehe)

      1. Nei, har ikke fått svar på spørsmålet mitt..Folk vet ikke mer enn oss.
        Hvor finner du den oversikten med hva man tjener, finner ikke den hos meg jeg!
        Tar tid å spare opp noe hundrelapper ja..klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg