jeg snurret lykkehjulet

God kveld! 

 

Jeg tenkte at jeg bare finner et par gamle bilder og at er det 2. innlegg i dag! Jeg plukket et årstall og en måned og så hva jeg hadde der! 

 

Jeg var jo heldig og fant to bilder fra en ferie! Så da ble det lykkehjulet i dag! Har ikke tatt så mange bilder i dag egentlig. Fange ingen kreative motiver og bare fly ut og ta bilder av noen blomster ble ikke mitt valg i dag! Det får komme når det gror litt med i kar og krukker! Vi snakker jo bare om 19. mai dere. Jeg tittet innom Rema i dag for å sjekke litt sommerblomster. Det var ikke rare utvalget der etter 17. mai! Fant bare noen få blomster som ble med hjem! 

 

 

Alltid gøy å være på ferie! 💚

 

Nå blir det litt TV på meg. Ikke fulgt med på sommerhytta i år, men sett noen episoder de siste dagene. Så da er jeg litt innkjørt i hvertfall! Enkelt lett program å se på uten at det krever så mye mer enn det! Den andre serien jeg følger med på er Dexter – det handler om en seriemorder! Der rekker man ikke puste engang altså…! I hvertfall ikke lese blogg samtidig…Dette er spennende.

 

To dager igjen så er det helg!

 

14 kommentarer
      1. Takk, veldig koselig å mimre litt om ferier….Det er kjekt her på blogg. Så mange bilder å titte på! 🙂
        Og man får jo hele tida nye lesere. Så bildene blir jo nye på en måte!
        God morgen…..

      1. Takker. Dexter er knallbra. Liker hovedpersonen, dyktig type! Fulgte han i begravelsesbyrået Six. Feet Under)…litt annet nå…hehe.. Skal sjekke ut!

    1. Artig med slike tilbakeblikk 🙂

      Sommerhytta følger jeg med på når jeg har anledning og de er så herlige de som er der 😀 Og jeg heier på Anna og Jone 😀

    2. Morsomt å trekke fram gode ferieminner. Så at tallerkenen var full gitt. Man blir jo mett altså! Serie jeg ser nå på er Hvem drepte Sara. Begynner å bli spennende. Sommerhytta følger jeg med på, koselig program.

      1. Sommerhytta er fin å se – koselig. Høres fin ut den serier du følger da!
        Ble Vedlig mye på denne tallerkenen altså. Her i Norge er vii vant til å få tynne skiver med kylling,
        Her var det 4-5 fileter på en tallerken. Voldsomt…
        Ønsker deg en fin kveld…Klem…

    3. Har såvidt begynt å sortere og lagre bilder på ekstern disk. Men du verden for en jobb. Men jaggu dukket det opp flotte minner der hos deg 😀 Sommerhytta følger vi med på 🙂 Litt artig og engasjerende :)Klem

      1. Mye styr med bilder mer her inne på bildegalleriet på blogg er det kjekt synes jeg.
        Fine bilder fra en deilig serie, blir aldri feil 🙂
        Klem nordover…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg