“Jeg slutter å blogge” – det er den dårligste overskiften jeg vet om

 

Sett den blir brukt av flere og flere ganger også – og noen mener pause og noen vil ha klikk og noen vil ha oppmerksomhet! 

 

Synes det er noe gammelmodig med en slik overskift…Det blir jo nesten som å skrike ut at man slutter å jobbe fra et arbeidsted også! 

 

Jeg ville ikke skreket det ut på jernbanestasjon i Fredrikstad akkurat – “jeg slutter å jobbe”…Jeg hadde bare ryddet pulten min – gått hjem..Det samme her på blogg, listet meg stille ut av bloggblokka ❤️

 

Samme er det i enkelte facebookgrupper også, folk må lissom skrive et innlegg i gruppe før man logger seg av gruppa. Hvorfor tenker jeg, bare meld deg ut av gruppen og det er det! Bør man trampe så innmari lissom…F.eks strikkegrupper, masse greier og dritt om om folka og gruppa og så kommer det…”jeg forlater denne gruppa”..Sånt synes jeg er merkelig! Den dagen jeg slutter blogge – blir jeg bare borte……………..

 

Vel….

36 kommentarer

Siste innlegg