jeg skulle ta vaksine i går

 

God  dag! jeg skulle ta vaksine i går og parkerte bilen og gikk noen skritt! Da var det ikke helt feil å se denne utsikten og disse flotte skyene. 

 

Vaksine-opplegget var skikkelig samlebånd. De rant inn (tøt, som vi sier i Fredrikstad) med folk og veldig mange jeg kjente fra Kråkerøy. Fikk varsel på telefon på mandag og hev meg rundt og valgte den første timen som var ledig. Det var i går 1. juni. Hyggelige folk og litt spørsmål som jeg hadde svart på tidligere også gjennom Helseboka. Så ble litt smør på flesk! Men de må vel kanskje være sikre! De spurte igjen og igjen om når jeg ble født, men ingen reagerte på at jeg hadde faktisk bursdag! Som du så her: hipp hurra – hun leve 

 

 

 

Det var flere andre datoer å velge også, men tenkte det var greit å få det gjort…

 

 

Nå ut i solen og opp i trærne…

16 kommentarer
      1. Får håpe det, for de anbefaler folk å reise hjem fra ferien hvis dem får time! Viktig å vaksinere flest mulig før ferien tenker jeg. Du får nok snart innkalling.

    1. Kjempegodt å få det gjort 😊 Selv skal jeg ha 2.dose 08.06.2021. Da er jeg feridgvaksinert.

      Skikkelig samlebånd her i Trondheim også, og du verden så effektivt det gikk.

      Åååhhh snuppa mi;)) Dette var råbra skrevet av deg. Og jeg er enig med deg. Jeg blir forbanna når jeg har lest og hørt om egoister om blåser i koronatiltak og retningslinjer. Og de eier ikke empati for andre folk i det hele tatt.

      At noen i det hele tatt tørr å gå på en hagefest når de er smittet av korona er jo idiotisk. Det kaller jeg idioti.

      Når folk er egoistiske så ødelgger de for alle ande. Og de tenker ikke på at evt en gjenåpning tar lengre tid når de tenker på seg selv.

      Eldstemann har kommet hjem fra Trondheim. Og han har ferie. Han skal jobbe i sommer frem til høsten.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Herlig herlig, lykke med voksine nr. 2.
        Ja, dette var fabrikk og samlebånd. Her gikk det unna…
        Folk gjør så mye dumt og setter andre mennesker i fare!
        Ønsker deg en fin kveld..kos deg! Klem.

      1. Hehe, hadde andre dager å velge også. Men tok som sagt den første ledige timen jeg fant.
        Så da kan man kanskje være litt på tur igjen… Klem…

    2. Herlig at du har fått vaksinen. Fått begge dosene. Her ligger jeg i feber, fått en betent tann og satt på pillekur i ti dager. Skal til tannlegen på fredag. Håper feberen slipper taket! Ha en fin kveld og klem til deg fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg