jeg skal bare være hjemme i påsken

 

God formiddag! Jeg skal bare være hjemme i påsken som i fjor og året før der og der…Så ikke synd på meg. Men skjønner at folk depper at de ikke komme på hytta og after-ski og fjell og snø eller til Hvaler! Jeg er ikke der. Jeg er jo alltid hjemme!

 

Jeg har ingen hytte å dra til! Så jeg skal BARE være hjemme. Det blir faktisk deilig her hjemme på Kråkerøy i år. Slippe de hyttefolka overalt. Kommer nesten ikke frem på butikken eller ut på hovedveien. Biler og folk overalt! Lange køer på butikken osv. I går testet jeg for å se om det var “tomt” på veiene ut til Hvaler. Det var faktisk det.

 

Du kan jo rett og slett risikere fengelsstraff hvis du ikke følger loven her! Veldig strengt og det bør det være. Verden er i krise. Norge er i krise. Dette er tilstander som var etter 2. verdenskrig! Så dere jeg skal bare være hjemme i år også! <3 Og det er jeg glad for….alternativet er noe helt annet <3 <3 <3 

 

 

HJEM KJÆRE HJEM

12 kommentarer
    1. Takk for rapport! Er det ikke rart, og litt fint? Vi som ikke har hytte å dra til, føler oss ikke så annerledes i denne påsken 😉 Alle har det på samme måte. Vi er i samme båt. God helg!

    2. Hehe, samme her. Alltid hjemme i påsken. Ikke har jeg hytte, ikke båt, ikke bil, og ikke savner jeg det heller. Bor jo ved sjøen, ikke mange hundre meterne til tang og tare. Jeg er dessuten ikke født med ski på beina….aldri skjønt det stresset med å kjøre milevis på jakt etter snø i påsken. Det er jo vår…

    3. Vi har de siste årene ikke vært hjemme i påsken, men i år blir vi det. Jeg gleder meg likevel. Vi har mat i hus og fin natur, så det er bare å nyte. Klemsiklem 🙂

    4. Jeg syns det er bra at folk holder seg hjemme, det er jo faktisk det som er loven. Her har det jo betydd at barn og voksne er i gatene hele tiden. Så jeg må si jeg gleder meg til dette er over siden jeg sover på dagtid. Får ikke sove om natta. Men det er nå mitt problem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg