jeg har spist frokost altså

 

God lørdag….jeg er godt i gang med dagen. Rydder i klær. Har veldig mye klær og man må ha et klesskap ganske ryddig. Hvis ikke så finner man ingenting som passer sammen. Fant ikke noe å kassere denne gangen. Men rot blir det..  🙂 sommerklær og vinterklær er jo en ting man ikke alltid blander sammen. Tykke skjørt og store gensere må ikke ta opp plass i hovedskapet. Nå er det frem med kjoler og sommerskjørt. Lette topper og tynne jakker. Så det er det jeg har puslet med i mange timer.

 

Først lagde jeg eggepanne. Stekte noen røkte pølser jeg hadde igjen fra en middag vi hadde. 

 

 

3 egg og fløte røres sammen med krydder.

 

 

Tomat som var litt sliten. 

 

 

Hadde vårløk og fetaost. Pluss litt gressløk fra hagen.

 

 

Ble veldig godt. Hadde et rundstykke til + 1 glass med melk. Så dette var virkelig en nydelig frokost <3 

 

Det var utrolig deilig å komme i gang med rydding i klesskap! 🙂 Ting gjør seg ikke selv altså….

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, veldig god og masse mat. Sikkert til 2-3 personer. Så har mye igjen jeg..Blir frokost i morgen også. Av rester på rester….Hehe…

    1. Må ta en sjau i klesskapet jeg også..har lagt litt vintertøy øverst i skapet..men fortsatt litt uoversiktlig.. Håper å kunne bruke sommertøyet mye i di neste månedene.. Maten her så jo veldig god ut..ganske sunt også.. Lørdagsklem <3

      1. Tusen takk, deilig å rydde litt. Ja, vi får håpe tøyet vårt blir brukt masse i sommer…Ikke bare henger i skapet og tar opp plass! Frokost ble god, masse mat. Spiste jo ikke alt dette i dag jeg..sikkert til 2-3 personer. Greit å bruke å en sånn kjøttpølse etter middagen.. 🙂 Og ta opp i det man har – rydde litt i skuffen. Takk for klem og en i retur…

      1. Deilig. Pleier bare å spise et knekkebrød eller to. og 1 glass melk. Så smakte så deilig…rydde må til. Vi har mye nok klær….hehe….

    2. Du er utrolig flink til å jobbe på! Skal gjøre den jobben jeg også… har så mange klær som er altfor store…. de må vekk! Så får jeg se over! Deilig mat da! Klem <3

      1. Tusen takk, ja – greit rydde litt for å se hva man har og man skulle trenge noe. Store klær trenger man ikke fylle opp med…. 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg