jeg hadde med to flasker – en rød og en blå

 

 

 

God kveld der ute. Jeg trasket til en badeplass og med veien frem og tilbake og oppholdet brukte jeg 4 timer. Jeg hadde med to flasker med vann + isbiter i begge flaskene. I den røde var det kokt vann etter 20 minutter. Den blå holdt iskaldt vann helt til jeg kom hjem igjen. Tok den siste slurken nede i skogen her. Vannet var rett og slett som å drikke isvann! Så Fagforbundet må melde pass her i dag altså. Jeg visste jo dette da, men artig å prøve på en dag det er sånn ca. 50 grader i sola. Den blå er fra merket Swell. Ønsker meg en litt større også! Så får se om jeg finner det på en eller annen butikk! 

 

Drikke er viktig i varmen.

 

Like over meg satt det 4 pensjonister, i hvertfall i den alderen der. Eneste det var litt stille var når dem hadde en matbit i munnen. Ellers så gikk kakla i ett altså…Lese en bok hadde jeg ikke sjans på og flytte meg gadd jeg ikke. For det var kort vei til stigen ut i sjøen. Satt en stund og lurte på som det var noe mer opp i de kaffekoppene! 🙂 Aldri har jeg hørt makan til skravling. Men de trives sikkert i lag og er jo ikke noe bedre enn det! Ensomhet er kanskje alternativet og dit vil man jo ikke..

 

 

 

 

En ganske så hot dag her i Fredrikstad!

 

Nyt kvelden! 

5 kommentarer
      1. Veldig varmt er jo 24 grader nå kl 2100….nei kakling blir jeg svimmel av, Jeg er jo fryktelig var på det også, men tenkte hele tida at det roa seg litt…neida..

    1. Vakkert og innholdsrikt, både i isvann og lunkavann, og i skravla til pensjonistene 😀 I dag har vi faktisk sett et glimt av sola, men det går sikkert over 😀 Var innom den siste “hotte” du la ut 🙂 Nyt kvelden og natta 🙂 Klem

      1. Tusen takk, 2 par med pensjonister tok nesten knekken på meg i varmen…haha…
        Lyder og meg vettu….Var på det! Greier jo ikke sile ut støy som normale mennesker.
        Klem oppover….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg