jeg gleder meg alltid til hjemturen

 

Alt dette får man når man går hjem fra jobben! En biltur er jo bare en transportetappe hjem til middagen og huset! Her blir det ettermiddagstur- og kveldstur i samme slengen! Og det er så perfekt altså, bruker den tiden det tar og stresser ikke og går heller en lenger løype for å få maks ut av dette!

 

 

Trær er noe av det vakreste jeg vet ❤️ Særlig slike som dette, litt naken og allikevel kledd! 

 

 

Gamlebyen begynner så smått med litt julepynt! Tenker at hele desember blir flott for oss som går gjennom Gamlebyen til og fra jobb! Og ikke nok med det, årets julekalender kommer fra Gamlebyen i år! Gleder meg til å følge med fra 1. desember..Gjør du?

 

 

Her har jeg kommet til Fredrikstad og går siste etappe hjemover..Vurderte å titte innom byen også, men tar det en annen dag. Var sulten kjente jeg og dagen blir lang når man står opp kl. 0530 og drar ut av huset 0645, så man lengter i grunn hjem til sitt også! Det blir en dag med mening og en god dag når man låser seg inn døra her hjemme! 

 

N y t  k v e l d e n

13 kommentarer
    1. Man ser og oppdager mye fint når man går, i stedet for å sitte trøtt i en bil. Ute i naturen skjer det jo noe nytt nesten fra dag til dag. Ja nå begynner julepynten å dukke opp litt her og der, så at Brynsenteret hvor jeg handler hadde fått opp juletrær og butikkene solgte juleting. Hos MIX hadde de begynte å selge Flax-kalender…

      1. Flott å være ute og gå og se lyset i dobbelt forstand. Kjøre bil i mørket, blir man jo uopplagt.
        Så hyggelig det er på senteret hos dere. Koselig. Det er fra nå og utover jeg begynner å kose meg skikkelig altså!

    2. Fine bilder fra hjemturen! å ja – Gamlebyen blir nok flott i adventstida…. visste ikke at julekalenderen er derfra, men da skal jeg følge med! Klem <3

      1. Gamlebyen blir nok ekstra vakker i denne tiden ja.
        Ble spilt for 2 år siden husker det godt! Kom jo nesten ikke
        frem på grunn av alle ledninger og opplegg for kamerafolket.
        Kommer sikkert på NRK om det er 1 eller 2 eller 3 barne TV går på nå, er jeg ikke så sikker på.
        Men denne skal jeg ha med meg…God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg