Jeg gikk til venstre i dag Bunny

 

God kveld til Bunny og alle andre…Jeg ville bare sende en liten hilsen til Bunny! Du finner bloggen her: BUNNY BLOGG og på grunn av at jeg gikk ut den døra en annen vei så fant jeg masse hestehov! Hvorfor skriver jeg dette, jo på grunn av at Bunny vil at vi skal skal være ekte bloggere og tørre å ta litt standpunkter og skrive litt stoff som folk kan tenke litt på! Er veldig enig altså, skive om viktige ting i samfunnet og være litt på der! Det bør vi ta til oss alle sammen! For vi BØR ikke være en gjeng husmødre som liker å kommentere hos hverandre og ha det det hyggelig i alle innlegg! Men dra bloggen litt mer ut, det finnes mer enn blomster og bier her i livet….kanskje….! 🙂

 

 

Men man kommer langt med et godt smil også!

 

God kveld…..

6 kommentarer
    1. Herlige bilder, og innlegg! Vi er nok ganske enige, men det er noen som er flinkere enn andre, slik som deg og Bunny bla., til å ta opp viktige temaer. Og det er så bra!
      God lørdagskveld! 🙂

      1. Han har et godt poeng der synes jeg! Takk.
        Men jeg liker ikke bare fakta innlegg, jeg liker å se det levende mennesket bak bloggen!
        Og det må være ekte ❤️ takker og fin fin kveld…God klem…

    2. Et godt poeng Bunny har der – men vi får gjøre som vi føler for! Du er flink til det – og han også! Så er jeg som jeg er – med litt annet innimellom tenker nå jeg! Fint smil…. klem <3

      1. God morgen, Bunny har et poeng og det er lurt å ha det i bakhodet..
        Men alle bloggere har en type blogg man synes er grei, men greit å gå ut av bobla
        en gang i blant! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg