jeg gikk en tur på stien

 

God kveld! I dag har det vært varmt og godt i sola. Det er virkelig vår her i Fredrikstad nå. Deilig. Deilig å være ute, lenge. Ikke bare gå en tur og så forte seg inn. Det å være ute er det beste livet jeg kan ha. Tusle litt med forskjellige ting ute. Tur og bilvask og ja alt – det er så mye å finne på ute. Kjeder meg aldri.

 

 

Mange fine stier å gå på altså! Kjenne at det er varmt og slippe å fryse på fingrene og ørene. Trengte jo verken lue eller vanter. Og svett ble jeg virkelig, litt for mye klær. Må lære meg å kle av meg litt og litt! Men tar tid, for det sitter litt i hodet. At skal man på tur, så må man kle på seg skikkelig! 

 

Avsluttet med en drink! Hehe, tulla…Bare sønn min som mimret om ferie og Kreta og begynte å sende meg bilder! Det er jo lov. Vi har mange gode minner fra Kreta. Men i år blir det vel ikke akkurat noen nye minner derfra…

 

God kveld videre…

10 kommentarer
    1. koslig tur,ja i dag var det varmt ute hos oss også,deilig å rusle ute,pusle litt i hagen,henge klær ute til tørk,det er virkelig en deilig tid vi har nå ja,bare å nyte,en drink har jeg ikke ,men i glasset mitt har jeg solo :=) frisk og påskegod

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg