Jeg fikk tomatplanter av naboen

 

Her er 2 stykk tomatplanter jeg fikk av naboen på lørdag. Naboen hadde tatt inn post og vannet for oss, mens vi var på ferie. Så jeg skulle ned og takke. Og hente post og blader. Jeg hadde med en pakke sjokolade jeg hadde kjøpt på flyplassen. Han takket med å gi meg 2 av sine planter han har sådd. Jeg må bare potte de i en større krukke. Men får vente til jeg har ryddet rundt her nå. Venter jo på container.

Les om det HER

 

Dette er tomatslaget han har sådd. Jeg tok bilde med med min mobil av pakken han hadde.

 

Så da får vi se om jeg får noen tomater på disse 2 plantene jeg fikk 🙂 Spennende…

 

Ønsker deg en fin kveld!

 

@solliv

6 kommentarer
    1. Så kjekt med tomater. Det er noe eget det man kan høste fra egen hage og terrasse 🙂
      Jeg pleier å ha tomater eller andre ting, men i år har jeg ikke sådd noe. Helsa vet du….
      Men jeg har jo druer, og det er flere klaser på planten, så jeg gleder meg til de modnes 🙂
      Kos deg med å følge med på tomatplantene fra den snille naboen ♥

      1. Tusen takk, veldig kjekt og snilt gjort. Du må ta vare på helsa di helt klart. Ikke styre for mye. Spennende med druer da. Gøy å ha litt å tusle med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg