Jeg fikk et jobbtilbud

 

I går midt på dagen, så tikka det inn et jobbtilbud fra Personalhuset i Oslo. 

 

Det tikket inn på WhatsApp, så jeg tenkte at det var noe rart…

 

Me det så ekte ut og dama presenterte seg med navn og alt, men jeg har jo jobb..Så ble ikke noe mer nysgjerrig egentlig. Jeg trives i den jobben jeg har for tiden. Så ikke interessert i noen flere prosenter med jobb. Så jeg forsket ikke noe mer på det. Og tenkte, ikke bruk energi her..Så jeg slettet hele meldingen jeg.

 

Skal det være noe jobb jeg ønsker så må det være noe i forbindelse med bloggingen. Altså annonser eller noe sånt. Men det er ikke lett. Fatter ikke de som får en haug med følgere, både her og der. Jeg har en IG konto og jeg føler heller at jeg får færre følgere enn flere..Sånn er livet. Folk vil vel se mer reiser og fjellturer og litt mer eksotisk – men sånn er ikke livet mitt. Mitt liv foregår mest her på Kråkerøy 🥰

 

Men er du på jobbjakt så kontakt Personalhuset..Skader jo ikke å sende en mail.

 

🦋GOD KVELD🦋

16 kommentarer
      1. Ja, hadde man være yngre så..Men i mitt liv så trapper jeg heller ned.
        Er ikke interessert i deltidsjobber eller noe. Bare ekstrainntekter med bloggingen tar jeg i mot.

    1. Får mange rare mailer, jeg også. Tror heller ikke at jeg ville ha sagt ja, sjøl om jeg er pensjonist og har tid. Men det med en sponsor hadde ikke vært dumt. Tjene litt penger på reklame på bloggen. Men det får vi ikke tilbud om😅

      1. Penger på reklame og annonser hadde vi likt..Men har for få følgere.
        Men vil man jobbe i dag er det mulighet, det er stor mangel på arbeidskraft.
        Jeg er ikke interessert i flere jobber 🙂

      1. Ja vil man ha jobb og vil flytte på seg. Så får man jobb i dag. Det er manko på leger, helsefolk, bussjåfører, taxisjåfører, ekstrakter ved butikk, restaurantbransjen..Det er stor mangel på servitører blant annet. Og noen jobber så trenger man ikke lang utdannelse, men må kurse seg litt opp.

    2. Er mye rart som kan dukke opp. Skjønner godt at det ikke var jobb for deg. Men og blitt sponset på blogg er mer interessant tror nå jeg.

      Fikk en sms om jobbtilbud, tjene godt osv osv. Er jo ikke 20+😂 Sletta den for linker trykker jeg ikke på. Noen dager etter en regning fra en bank, men jeg har kontroll på hva jeg har kjøpt. Slettet den. Er mye svindel på mail og sms. Nyt søndagen. Varm klem herfra.

      1. God formiddag. Ja, det dukker opp. Må aldri trykke på link fra ukjente du ikke er trygg på eller gi fra deg bankinfo etc. Mye dritt der ute nå.
        Jeg har jobb og trenger ikke flere, livet for meg nå er jo heller å trappe ned..Jobba nok, vil snart gjøre andre ting.
        Litt ekstra penger i forbindelse med blogging sier jeg JA til. Da har man penger til ekstra kos. Det trenger vi i disse dyrtider.
        God søndag, kos deg masse – klem 💜

    3. Mange har blitt tilbudt jobb der i i det siste, men det er visst spam sto det på vg????? Ikke lett å tjene penger på nett, så man må nok ha en ærlig og hederlig vanlig jobb kanskje. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg