Jeg fikk besøk av en trønder

God morgen..

Jeg har jo leilighet på bakkeplan. Og det er folk rundt hele her. Mange drar jo alene med unger.

Jeg satt med te på veranda. Plutselig stod han det med en øl. Lurte på om kan sette seg ned her hos meg og prate.

Jeg synes ikke det var greit. Klokka var nesten 2300 og jeg trøtt. Så takket pent nei. På en ordentlig måte. Etterpå har det vært stille på ham. Men titter bort her hele tida… Håper han holder seg vekk… Liker ikke sånt jeg. Er på ferie. Slapper av.

 

Her er maten jeg spiste i går. Moussaka. Kjempegod og jeg tok med Hvitløksbrød selvfølgelig. Og salat.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg