Jeg fant jeg fant

 

God tirsdag! 

 

Det regner….Sånt skjer, regn må til..Men det skal visst bøtte ned hele uka før godværet kommer! 

 

På bildet over er det litt av mine funn på blomstersiden denne våren. Synes det er ganske så bra jeg! Har nok sett noen flere blomstrende planter, men ikke tatt bilder! 💚

 

 

Påsken møtte meg på kontoret – Forsythia…Den er ikke gul utendørs enda, men er nok ikke mange dagene til! Da er det i hvert fall ordentlig vår! 

 

 

Til og med funnet kaktus denne påsken! Nå er ikke jeg den som deler ut kaktuser til folk. Men de er gøyale å se på! Særlig denne som lyste også…hehe…

 

Håper alle har kommet godt i gang med dagen derpå…Blir jo nesten sånn etter mange fridager! Ellers så blir det nok rolig her hjemme her i kveld..Gått to turer i dag til jobb og fra jobb..Tenker kanskje det holder jeg! Godt å bare roe ned også 🥰 Ikke styre så mye…

 

Kos deg – ha en fin kveld! 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Flotte blomster. Har forstått at dere skal få varme. Nydelig vær her nord. Var ikke ute i det hele tatt. Må ta meg sjøl i nakken og forsere den dørstokkmila. Ha en fin kveld. Klem

      1. Takk takk ,ja nydelig blomster. Så fine farger, jeg elsker når fargene i naturen er tilbake.
        Fint å se..Skal visst bli varmt fra søndag og utover. Men først regn og regn…
        Kos deg med kvelden, klem fra meg 🥰

      1. Tusen takk, ja utrolig vakkert og fint altså…Fargene er tilbake i naturen…
        Det kan jeg like veldig godt..Kaktuser deler vi ikke ut nei…
        God klem til deg <3 🥰

    2. Vel overstått påske. 😊 Våren er tilbake ja. Lykke! 🌞 Her i vest skinner sola i dag. Ønsker deg ei fin uke videre. ❤

      1. Tusen takk ja nå blir det varmere og varmere…så nydelig ute altså.
        Slippe tykke jakker og støvletteer. Lykke med vår! Nyt uka og alt det der.. 🙂

    3. Åh, så fine blomster du har funnet på din vei.<3 Skikkelig vår, å snart, snart er det sommer! Det blir fint, det! Kos deg!

      1. Tusen takk, ja var det ikke mye fint. Jeg blir så glad når jeg ser blomstene er tilbake denne våren og
        ja snart sommer…Vi må nyte <3
        Kos deg masse med kvelden og uka..🥰

    4. Så vakre blomster. Ja, nå er det vår! I dag var det tilbake til hverdagen her, for vi hadde en del etterslep av besøk i går også. Men jeg har kost meg skikkelig. Ha en vakker dag! Her tittet sola innom. Klemsiklem:)

      1. Takk takk, ja blomster og farger gjør dagen nå. Så herlig.
        Hverdagen er tilbake, sånn er det. Herlig, har sett bilder på IG hos deg..nydelig påskeferie..
        Nyt kvelden og klemmer herfra 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg