Jeg er ingen fan egentlig!

 

God tirsdag…Flott vær og SOL i dag – så deilig! 

 

Når sola er tilbake så blir fargene rundt oss mer intense! Selv om disse kjempstolene er intense uten sol også! De finnes snart i alle byer..Før synes jeg det var litt kult..Men alt det er mye av er ikke kult i lengden..Første gang jeg så disse kjempestolene var fra Sandnes. Og da med de berømte brødrene som midtpunkt..Det var artig 💛

 

Samme hvilken by jeg besøker så finnes de her stolene synes jeg da…I alle regnbuens farger – men fasongen er den samme! Digre..Men de gjør seg på bilder innimellom..Men ikke optimale sitteplasser er min mening! Smaken er som baken – delt!

 

Jeg har prøvd å sette meg ned og slappe av litt, men ikke noe for meg..Liker ordentlige solide benker i stedet! Gjerne ved sjøen ved vannet ved elva…Benker får man i grunn aldri nok av..I byer trenger vi litt stoler som står i hytt og pine. Slik at man kan sette seg ned og lage seg et lite frikvarter uten av andre personer er helt oppe i deg! Så ett innslag fra Rotterdam, det var fint…🪑 Om han arkitekten som har forandret bybildet! Et program på NRK i fire deler. 

 

Finnes de i din by? Stolene?

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Stolene ja. stadig noen som brekker en planke og sånn på dem. I natt har noen vært å sprayet svart spraylakk på parkeringsskiltene utenfor her, mm. Importert kunst får vil kalle det 🐰

      1. Dessverre ofte utsatt for herverk. Men folk kan ikke dy seg.
        Håper de som jobber med parker etc. finner noe annet som kan farge dagen rundt om kring.

      1. Veldig mange – rart ikke Larvik har slike..Men Sandefjord jeg vet..
        Men ikke noe for gamle mennesker som meg, hehe…
        God klem…💛

    2. Ikke sett i min by. Som deg liker jeg best benker. Sitter med forkjølelse og sår hals. Lenge siden jeg har hatt. Kanskje det er sånn vårforkjølelse. Nyt kvelden. Klem fra meg.

      1. Så masse god bedring da, håper det går fort over og halsen blir bedre..Så kjedelig.
        Ok, nei er vel ikke overalt kanskje – God klem herfra…min venn, skynd deg å bli frisk! 🍎

    3. jeg har kun sett slike på Sandnes og Mosjøen ,kan ikke tenke meg att det er meningen att vi skal bruke dem til å sitte for en kvil på men mer et smykke i bybilde ,men jeg har bilde av meg og bloggvenn evaswindow i dem ,det var artig da ,men skal jeg sitte og hygge meg må det nok være noe som er godt å sitte i

      1. Vet du hva, det bildet husker jeg…Jeg tenker mye på Eva. Trist.
        Jeg møtte jo henne i Oslo en gang <3 Som du sier – det er nok for å pynte byen..
        Men vi eldre liker nok benken best ja..

    4. De finnes ikke her – men noe lignenden finnes i nærheten – bare i stål 🙂 Litt kule og litt vanskelige å komme seg opp i – men fotogene på sin måte 🙂

      1. Fine å fotografere, men trenger ikke være like overalt…Bra de er annerledes hos dere!
        Men husker det var spennende første gang jeg så slike i bybildet 🙂

    5. Slike stoler har jeg ikke sett der jeg ferdes, – sånn stort sett i området Hønefoss, Jevnaker, Gjøvik. Litt kult å bli fotografert i en sånn da, – blir lita som ei teskjekjerring.😀

      1. De er jo litt artige, men her ved kysten er de i alle byer synes jeg..
        Men moro å ta bilde i da, man blir jo liten…Ha en flott dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg