jeg dro og kjøpte Kamille

 

På lørdag dro jeg innom butikken for å kjøpe dette bladet! Som jeg viser på bildene her – KAMILLE.

 

Ikke et blad jeg pleier å kjøpe egentlig, for jeg pleier å kjøpe KK – hvis jeg skal kjøpe et moteblad!  Men for meg så de helt like ut KK og Kamille…Så de kunne vært et blad kanskje….Vet ikke om det er samme eiere..Egmont, eier vel det meste på ukebladfronten!

 

En bloggvenninne  Gunn fortalte at datteren hennes var i bladet Kamille.  PENSJONISTGUNNA På det blå feltet finner du bloggen…Og datteren er jo Siri…🥰 Så da ville jeg kjøpe og lese. Det var et utrolig fint stykke om datteren hennes. Koselig å lese altså..

 

Men hva tenker jeg om selve bladet? Vel, 109.- er ganske stiv pris – så blir kanskje ikke så ofte med hjem her! Fant egentlig ikke så mye annet som fenget! Men et koselig blad å bla i – på vei til et sted..På toget, til syden, i syden. Et flott veske-blad! 🗞️👛 Abonnere på bladet kan du gjøre her: BLADKIOSKEN

 

 

Kjøper du ukeblader? Og i tilfelle hvilket kan du anbefale?

 

 

16 kommentarer
    1. Nå kvakk jeg til😅 Bilde av datter Siri en gang til på Blogg.no😀 Du kjøpte bladet du også, ja. Og tusen takk for god omtale og link til mitt innlegg om saken🙏🏻 Kjøper blader kun når det er noe spesielt, jeg også. Sånn som dette☺️

      1. Koselig.
        Igjen en vakker datter som er nydelig både utenpå og innvendig. Jeg koset meg med å lese om hennes liv. Aktiv dame det altså <3 Hun har gjort gode valg underveis. Og du som mamma har gjort en flott jobb!

    2. Stilig dame det der!!!! Artig med sånne “kjente” i bladene. Jeg kjøper ikke ofte ukeblader lenger, for jeg synses de har blitt så alt for dyre. Men det er koselig med et blad rundt ferier og høytider, synes jeg. Ha en fin ny uke, Klemsiklem:)

      1. Ikke sant….sånn er det med blogg – vi blir kjent med mange folk!
        Ja, er dyrt, men kan låne på bibliotek eller kjøpe et abonnement. Klemmer…
        Jeg liker å kjøpe noen blader innimellom..liker også svenske interiørblader.

      1. Ja, jeg også dro på butikken for å finne dette bladet. På Extra hadde de bare to blader igjen..Jeg kjøpte det nest siste.
        Ukeblader er blitt dyrt altså, men man kan abonnere til billig penge. Mamma hadde alltid Ukeblad og Hjemmet..Savner å sitte hjemme i sofaen hennes og bla i disse bladene. Og lese noen stykker. Vi sa opp når mamma kom på hjemmet, hun har ingen interesse av blader lenger…Men hun har blader nok, alle tar med noe hjemmefra..Men ser ikke hun engasjerer seg lenger. Dessverre…

    3. Jeg abonnerer på Familien, og det kommer annenhver uke. På grunn av abonnementet jeg har så fikk jeg tilbud om å laste ned app Flipp Norge, og betaler 29 hver måned. Da kan jeg lese ukebladene, og nettopp lest artikkelen om Siri. En flott programleder og The Voice må man få med. Nå skal jeg strikke litt og været er snø og sludd. Typisk innevær. Klem til deg.

      1. Jeg er ikke så glad i lese blader på en app. Og liker best fysiske blader, jeg kan dra med ut på veranda og i veska på tur.
        Sitter gjerne ute på en holme og leser et blad jeg.
        Men det er sikkert en vane! Men 29.- pr. måned var billig da??? Så ser den altså. Og du kan bytte og velge og binder deg ikke opp til et blad.
        Det er jo ikke hva et brød koster en gang..
        Håper været snart blir bedre hos dere! Klemmer herfra til deg <3

    4. Det er et blad eller magasin for alt mulig, moter, trender, kjendis og mat er det massevis av. Det er fargebilder hele veien så det koster flesk. Familien leste mor mye og gjør det enda, kryssord er mye lesestoff setter hun pris på. Et anna magasin jeg kjøper en sjelden gang er Aftenposten Innsikt. Men Norsk ukeblad, Allers og andre slike blader kjøper jeg ikke. Kan lese det hvis jeg finner de og dag liker jeg historier fra virkeligheten. For en stund siden skrev jeg om boka Gå og Johan Kaggestad. Om jeg ikke husker feil skulle du sjekke den på biblioteket. Så hva syns du om boka? Nå skal jeg hjem via kiwi. Trolig vil jeg levere lotto i løpet av uka. Man kan drømme. Søster er kommet hjem og det går fremover, Ha en fin kveld.

      1. Hallo! Bra det går fremover med søsteren din. Skrekkelig fall det der.
        Fine blader du nevner her og så klart det er jo blader for flere generasjoner.
        Moteblader er for de yngre tenker jeg. Fant ikke så mye jeg kunne lese der jeg.
        Boka Gå er i hus – takk for påminnelsen..Det glemte jeg helt bort…
        Innom biblioteket i dag og fant boka. Den ser meget interessant ut. Nå i kveld satt jeg og bladde litt.
        Men den skal leses håper jeg. For det er akkurat slik jeg føler det er også..Det gir meg så mye – dett å gå!
        Ha en fin kveld..

    5. Det hender en sjelden gang jeg kjøper et nr. av Illustrert vitenskap, men ellers kjøper jeg aldri ukeblader. Om en ikke er spesielt interessert i håndarbeid og matlaging, blir det liksom ikke så mye igjen. Om jeg skulle valgt et, tror jeg faktisk det ville blitt Vi menn *hehe*.

    6. Kamille er ikke et blad jeg kjøper ,i mange år har jeg abonert og har da vekslet mellom ,lev landlig,familien og hjemmet ,nå abonerer jeg ikke på noe ,men kan kjøpe et blad i ny og ne :=) om jeg får lyst på et blad

      1. Familien og Hjemmet har jeg også hatt ofte..Likte Hjemmet godt, da det også inneholder litt reiser også.
        Og sånne Helseblader. Lurer på om jeg skal ta en bestilling på det igjen.
        Jeg liker blader, når man kommer hjem jeg fra jobben så er hodet slitsomt og da må jeg ha noe lett å bla i..

    7. Koselig med ukeblader – jeg leste også innlegget om Siri på Pensjonistgunna. Ei flott jente/dame det der! Jeg leser Norsk ukeblad hver uke – abonnerer sammen med ei venninne – jeg leser først, hun etterpå! Klem <3

      1. Ja, moro å lese om kjente og det var et fint stykke i bladet Kamille.
        Ja, så smart å ha bladet sammen da..Lur ide, for man blar litt i dem og leser litt og så går de i papirhaugen for retur.
        Jeg sparer ikke på gamle blader.
        Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg