jeg datet meg selv igjen – villa paradiso

 

God kveld igjen….Nå er det helg! Har avsluttet fredagen med å date meg selv igjen. Synes det er greit det jeg. 

 

Bestilte kylling-salat. Er egentlig et pizzasted. Kanskje. Men foretrekker litt mer grønnsaker enn det finnes på en pizzabit. Dette var jo middag, ikke lunsj. Masse brød til. Hjemmelaget..

 

 

Drakk cider til maten. Eple. Ikke alkohol. 

 

Nedenfor så viser jeg litt av omgivelsene. 

 

 

 

 

Jeg likte meg veldig godt. Vet ikke helt hva man kan kaller et slikt interiør. Synes ikke det var var minimalistisk. Kanskje heller rustikk. Veldig hyggelig betjening. Forklarte meg hele menyen. Fordi…Jo jeg lurte på hva andre retter som fantes. Gikk igjennom menyen med meg. Hva som var beregnet på lunsj og hva som var middagsretter. Tittet litt rundt meg. Vinglass var rause 🙂 Det synes jeg er fint. En liten slant nede i bunnen er ikke greit synes jeg. Koster jo tross en del kroner for vin ute på byen. Jeg elsker jo oliven, noen ved et annet bord hadde bestilt dette før pizzaen. En hel syltetøy-skål med deilig oliven…mmm. Det skal jeg bestille neste gang 🙂 Igjen, utrolig hyggelig betjening..Blide..Trodde sikkert jeg var matblogger siden jeg tok noen bilder…haha…

 

FREDDAN 🙂

8 kommentarer
    1. Ser ut som et greit sted. Ikke utpreget jålete, og ikke for enkelt. Jeg liker sånne steder. Liker lafta tømmervegger og litt rustikk stil. Kos deg på date med deg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg