jeg blir aldri lei av tur

 

I disse tider hvor det blomstrer overalt. Så er det luksus å plukke sine egne blomster. Det er mangfold – det er mange. Det er bare til å plukke..Om litt kommer kantemaskiner og slår kantene ned..Så ikke ha dårlig samvittighet for å plukke med deg blomster. De er så vakre, så så sarte. Noen steder i skogen og sånn så kan det være sjeldne blomster. Slik som orkide. Som gror bare på sjeldne plasser. De plukker du ikke. De nyter du der og da og går videre…Men smørblomster, natt- og lysedag, forglemmegei og rødkløver…de er det plenty av …plukk i vei og se om du finner dine 7 slag! <3 

 

 

Ikke verdens beste bilder, men sola var sterk ute og da blir de litt blasse! Men tro meg, de er vakre!

 

Nyt denne luksus du også!

 

 

4 kommentarer
    1. en vakker bukett dette ja,jeg nyter dem ute jeg ,får problemer i nesen om jeg tar inn slike buketter :=) hos oss kommer ikke kantklipperen så fort,dei har ennå ikke hentet brøytestikkane og dei må jo ned før en kan ta kantslått ,sånn er det når vi plutselig er en ny komune ,litt glemt kanskje

      1. Ja har man snue og allergi.. Så er det best å nyte disse utendørs.. Helt klart 🌿men vakre både ute og inne.. Ikke bare med det nye kommunegreiene altså…

    2. Så du plukker blomster du også – supert…. jeg har med meg bukett på bukett gjennom hele uka! Det er koselig <3 og tur – nei, det blir vi aldri lei av <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg