Jeg bare tenker på vår jeg

 

 

Arkivbilde mars 2023

 

Og jeg er vel ikke alene om det! Lengte ut………

 

Det kribler i fingrene til å begynne i hagen! Til å se naboer! Til å drikke alle kaffekoppene utendørs..Til turer ved sjøen….

 

 

Utelivet…

 

Jeg synes det begynner å bli dørgende kjedelig å sitte inne nå..Enda jeg er er sikkert mye mer ute enn folk flest! Jeg vil plukke blomster og løpe rundt…yr av glede! 

 

Meeen nå er det meldt sol både torsdag og fredag! 🌞 Så kanskje det blir den andre utepilsen i år, den første har jeg jo tatt allerede…Deilig å være ute, det som er greia…Få mest mulig lys etter vintermørket! Jeg merker jeg er litt sånn rastløs sjel om dagen! Akkurat som om kroppen føler seg innestengt! Vil bare ut – leve – være til! ❤️ Hva vil du?

 

Arkivbilde – mars 2023

 

Det er mars – kalenderen lyser mot meg! 

10 kommentarer
      1. Ja, ikke sant…Vi vil ha uteliv og sol i ansiktet…Masse og mye sol hele dageen..
        Inne nå r kjedelig…men man må jo bare! 🙂
        Klemmer..

    1. Akkurat sånn kjennes det ut ja 😀 Her skal vi ha sol flere dager, så i morra må jeg ut og nyte den. Kald luft, men varmende sol gjør godt 🌞🥰 Klem ❤️

    2. skjønner deg godt,vi har jo vår nå hos oss og det skal vare flere dager,pga kneet mitt har jeg vært rolig i dag,men gikk en liten tur bare her hjemme midt på dag

    3. Blir nok sol og litt varme på din kant sånn at du kan starte i hagen og snakke med alle naboene. Ingen utepils på meg for jeg drikker ikke øl. Liker ikke smaken. Men et glass hvitt i glasset i varmen er ikke å forakte. Er jo snø igjen her, men ikke på veien. Klem til deg.

      1. Herlig tid utover altså, man blir litt sånn i vakum..
        Godt å bli ferdig med vinteren og bare telle sommerdager 🙂 Liker øl bedre og bedre jeg. Synes det kan smake godt i sola.
        Klemmer og fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg