Jakten på den grønne genseren

Hei,

Jeg har lenge jaktet på en grønn tynn genser. Ikke funnet, før i går! Da ble den med hjem. Jeg kjøper ikke ofte klær. Og det jeg kjøper er nøye gjennomtenkt. Som sagt ønsket meg en tynn lett grønn genser. Gjerne med høy hals og og bra kvalitet. Den høye halsen fant jeg ikke. Rakk ikke Gant butikken i går. Det finnes en veldig fin Gant butikk i Oslo. Den stengte 1900. Rakk ikke. For vi satt i toppen av en bygning for å gjøre i stand denne maskinen. Slik at det var bare for meg å åpne lokket når jeg kom hjem i går.  Kan ikke rekke alt. Men jeg fant en tynn genser på Benetton. Halv pris og da kjøpte jeg den. Det er ganske ok kvalitet der synes jeg.

Har også mange flere bilder fra Oslo, blir et senere innlegg i dag tenker jeg. Regner her i dag så greit å blogge litt når man har noe å blogge om.

Ønsker deg fortsatt en fin ettermiddag. Hva jeg skal spise til middag i dag, vet jeg ikke helt. Får rote litt i fryser for der er det mye forskjellig. Rakk ikke handle i går. Da jeg var på jobb og dro rett til Oslo etter jobben..

KOS DEG MASSE VIDERE DENNE REGNDAGEN. PASSET MEG BRA FOR DA KUNNE JEG KOSE MEG INNE. BLOGGER LITT OG VASKER OG GJØR RENT I HUSET. ALLTID MASSE Å FINNE PÅ. SKAL STRIKKE LITT OG LESE LITT OGSÅ..HOLDER PÅ Å LESE SERIEN PAPIRSLOTTET. DEN ER FIN.

 

 

 

 

 

Skjørtet jeg strikket trenger en grønn genser.

8 kommentarer
    1. Husker du har snakka om grønn genser ja.. Denne så fin ut og passa perfekt til skjørtet.. 🙂 Vi har spis kottletter i dag..ellers pleier vi ikke være så nøye med middag på dager mannen har fri.. Men som du sier i dag er det ok å pusle med noe inne.. Kos deg med dagen videre <3

      1. Deilig å være inne, ikke må noe sted å kjøre. Jaktet lenge på en grønn genser. Ikke optimal denne kanskje men fin og grønn. En litt tynn ullgenser som er grønn er målet. Men gir meg ikke. Denne er i bomull, var deilig å ha på. Her blir det fiskepudding og potet og gulrot i dag. Bra dere kosa dere med middag på en fridag 🙂

    2. Se der ja.. der fikk jeg flakset fort innom litt av det jeg har gått glipp av noen dager. Har hatt et akutt latskapsanfall når det gjelder blogg. Men har nå fått med meg at du har svinga innom Oslo. Veldig greit å bo sånn som du gjør 🙂 Regner med det bygger seg opp mot bloggetreffet også . Orker ikke kommentere på alle dine innlegg. Men får jo med meg ganske så mye via fjesboka. Nyt innedagen og håper virkelig at det letter og blir knallvær i helga 😀 Klem 🙂

      1. Tusen takk, kommentarer er ikke så viktig for meg. Men liker å glede andre med bilder. Det er gøy. Kjekt å bo nærme Oslo, elsker den byen. Stille på deg på blogg. Det kommer og går hos meg å..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg