Innloggingsproblemer …Flere som har hatt det eller?

Hei,

Her er jeg igjen. Sliter med å komme inn her på blogg. Det er litt kjedelig med all den tellinga vet dere.

Været er utrolig fint om dagen. Så jeg har begynt med litt hage nå. Raker og steller. Kjøpt enda flere påskeliljer også. Jeg hadde jo masse tulipaner, men alt er også i år spist opp av rådyr. De elsker jo tulipan. Skjønner det godt jeg ❤️For blomstene er meget vakre.

Ellers er det jo litt trykking inne på Solliv sin gruppe. For å få organisert bloggtreffet. Men det var lurt.

1. Lage en side som heter Solliv

2. Lage en gruppe hos Solliv som heter blogg

3. Lage et arrangement

Det ble ryddig på denne måten.

Bildet er fra turen i dag. Plutselig så jeg også gullstjerner. Den blå er en løkblomst som har spredd seg. Har dem i hagen selv.

Har du fint vær der du bor? Her er det sommer. Naboen satt ute i bar overkropp i går 🙂

#blogg

 

14 kommentarer
    1. Ikke merka det i dag..men sånt er kjedelig.. Deilig å vårlig i dag..og koselig med blomster både i hage og ellers.. 🙂 Lurt å ha system og oversikt .. Nydelig bilde.. <3

      1. Tusen takk. Er litt kjedelig. Tror jeg brukte 30 minutter i stad og er lei før man får skrevet noe. Fin sommer her og masse blomster 🌷

    2. Hvis jeg hadde rådyr som spiste opp tulipanene mine ville jeg være kjempeglad 🙂 Og rask med fotoapparatet. 😉 Fine blomster ellers du har funnet også 🙂 GLeder meg til treffet 🙂

      1. Rådyr er i hagen når jeg er på jobb. Hadde vel 300 tulipaner som ble mat… Ikke så gøy 😀🙄men hyggelig med treff til sommeren.

    3. har ikke prøvd å komme inn på blogg i dag før no :=) så deilig å se ennå flere fine blomsterarter,ja det blir mer og mer nå :=)deilig att dere har fått varme og noe som føles som sommer,endelig ser en slutten på vinteren

    4. Gullstjernene er ikke i blomst her, men bladene er kommet opp. De vokser et sted i grøfta like i nærheten. Hestehoven derimot, den blomstrer. Så ja, det er vår. I dag har jeg vært ute to ganger for å ordne ting, så jeg har fått både trim og frisk vårluft. Himmel og hav, så deilig å kunne ta på sneakers for første gang og ikke de forbaska vinterskoene.
      Ha en fin kveld ❤️

      1. Deilig å være ute.. Hestehov og Blåveis er det masse av her nå og nå og også disse fint. De kommer snart til deg også…. Ønsker deg en fin kveld 😀🌷

    5. Jeg har ikke hatt problemer med å komme meg inn, men innlegget jeg skrev i går kveld kom aldri inn på forsiden. Og det er noe jeg synes jeg erfarer alt for ofte, og er lite inspirerende.
      Her er det ikke sommer, men vi har en og annen soldag hvor det er varmt i solveggen. Men, dette er jo Vestlandet, så det er ikke så mye vi trenger å forvente. Vårblomstene er i full gang, og det er jo stas da 🙂
      Bloggtreffet blir kjekt. Gleder meg masse, og det er bra du har laget til en kanal til info og prat 🙂 Du er jammen god ♥

      1. Tusen takk.. Ja da finner vi hverandre på den kanalen. Bra det 😀 ikke på forsiden. Hmm. De hadde jo rettet opp det. Men ser det er mye nytt og fremsnakker toppene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg