I går var det vinteridyll så langt øyet kunne se

 

God morgen lørdag! 

 

Vinteridyllen er over og det striregner her nå…Men i går var det uendelig vakkert…Jeg var på togtur til Oslo og tok noen bilder gjennom vinduet der toget suser forbi..Det var helt magisk! 

 

Jeg dro av gårde på formiddagen og gikk 50 minutter i 14 kuldegrader og til jernbanen..Dere vet: bensin, bom, parkering og taxi sitter langt inne for meg..Men kaldt å gå men jeg var kledd, med det er kaldt i ansiktet hele dagen og når man er ute i mange kuldegrader så merkes det i ansiktet resten av dagen! Man blir varm og rød og det prikker … 

 

Hjemover ble det buss og det var et helt forferdelig snøvær så bussen stod helt stille på E6 flere ganger..og saktegående kø..Balet meg gjennom skauen her på natta og kom meg hjem! Det hadde kommet veldig mye snø og det var ikke måket midt på natta! Så trampet og gikk og veldig varmt for det var væromslag og nesten på null…

 

Men for et landskap tidligere på dagen….

 

Naturen på sitt vakreste!

 

 

 

 

 

 

Vakkert i Norge når det er slik..Det er vinter det!

12 kommentarer
    1. Vakre bilder av vakkert vinterlandskap. Har du vurdert kuldekrem? Husker vi brukte det da barna var stor og vi var på skitur eller lekte mye ute. Og ikke minst i barnehagen. De var veldig opptatte av at barna måtte ha kuldekrem.

      1. Veldig vakkert i går, lurt tips – for når man er ute så mye som meg så blir det kaldt i ansiktet og huden er tynnene når man blir eldre.
        Skal sjekke på apoteket nesten gang jeg er innom..
        I dag er det holke og holke…

    2. det var vakre vinterbilder ,slik som alle vil ha det i julen :=)det har meldt regn her også så vi får se om snøen reiser til jul ,tipper det krymper litt men litt blir igjen ,men så vakkert som på bildene her får vi det nok neppe ,ha en fin kveld

      1. Her regner det voldsomt nå og snøen minker veldig. Noen dager til så er nok alt borte.
        Det var så vakkert å sitte på toget å se dette landskapet fare forbi..
        Bondegårder og gjorder og snø på trær..Blir satt ut av sånt jeg.

    3. Vakkert! Kjedelig at det regner bort igjen, men det skal det gjøre her også. Fra 9 minusgrader i dag, til varmegrader, regn og vind allerede i morra. Sånn er dette været. Nå har vi måkt så mye snø, og det er så fint, at det godt kunne være sånn nå. Men det er jo jul 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg