I går var det problemer på blogg

Hei,

Er det bra i uværet? Det kom forbi her nå. Men ble ikke så stygt som ventet. For det var meldt et voldsomt vær. Og familifesten, vi skulle holde, måtte avlyses. En fest via forbundet. Grillfest for barn og voksne. Men det kom litt regn, men ikke mye..

I går skulle jeg lage flere innlegg og kommentere og lese hos andre. Helt umulig, var bare tullball fra sånn 20.00 tiden i går. Kjedelig og jeg datt ut av den berømmelig lista. Ikke krise. For trapper vel litt ned nå i sommer kanskje. Bare jobbe en dag til og så har jeg ferie fra jobben. Og da sier det seg selv at jeg ikke kan være på bloggen hele tida…..

Hoppe til et annet sted vet jeg ikke om jeg orker. Men ser flere forsvinner vekk herfra nå. Men jeg synes det er litt slitsomt å lete etter bloggene til folk hele kvelden. Ble opp og ned her på blogg går greit. Men alle andre steder da…Hvordan løser du det? Bloglovin bruker jeg ikke lenger. Der var det bare tullball synes jeg..

 

Nei, jeg ankrer meg fast her på blogg en stund til vel…

Nå regner det en del igjen da…..sommervær 🙂 29 grader var det da jeg gikk tur i skogen. Svett ble jeg…Men må gå en tur til i dag!

 

@solliv

 

Ønsker deg en fin ettermiddag….Jeg skal på et kundeseminar med DNB i dag, men må se ann været. Øsregner det i kveld, blir jeg hjemme!

10 kommentarer
    1. Det buldrer godt her nå. Det er andre gang i dag, for det var tordenvær i formiddag også. Men dette kommer fra sørvest. Uværet østpå er ikke det samme…
      Som bloggleser gidder jeg ikke fly etter bloggere som flytter herfra. Det er ihvertfall 4 stykker jeg leste før og som har byttet plattform, eller skaffet seg eget domene. Jeg synes det er enklere her enn å lete dem opp på ulike nettsider. Kall meg slappfisk 😁
      Nå blinker lysene her. Og nytt brak. Hele huset rister.

    2. jeg finner alle jeg,men bruker bloglovin,for dei som har flyttet til nouw har jeg lagt til på bloglovin og dei får eg gå inn på og lese,vi som er her på blogg.no vises også på bloglovin,men ikke alltid jeg får gå inn og lese dem gjennom bloglovin,men da hvet jeg iallefall om dei har lagt ut et nytt innlegg :=) Nsånn set er det greit å følge med på alle :=)
      vi hadde ikke dårlig vær i går,ikke en liten regndråpe og bare fuglekvitter,regnet når jeg stod opp i dag,men nå er det tørt ute,blir nok en fin dag

      1. Ja, lurt det kanskje. Kutte ut dette programmet jeg. Kanskje ta det i bruk igjen. Her regner og renger det. Men nå sol. Men ikke så varmt. I går var det jo 29 grader her.

    3. Jeg bruker bloglovin..selv om innleggene kanskje kommer sent..så kommer de…jeg er jo ofte sen med å lese jeg også…hihihi..så det går bra…det viktigste er å følge med litt…Skulle ønske alle kom over på nouw..her ser man når noen har svart på kommentarer man legger igjen…osv…Som i gamle dager….DET liker jeg…da ser jeg en mening med å kommentere….men…en så lenge skjønner jeg at de fleste av dere blir på blogg.no..så da finner jeg dere på bloglovin…ha en god helg!

      1. Tusen takk, skjønner at dere trives på den nye 🙂 alle skryter uhemmet. Men har ikke ork til å bytte. Da må det i tilfelle lages en ny blogg. Slik at jeg har 2. God pinse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg