I går så jeg på en film

 

Er ikke noe jeg pleier å bedrive tiden med. Kan se en serie da, for da er det som regel episoder på 30 minutter eller max en times tid. Det er passe. Men sitte å se en hel film på TV er lenge mellom hver gang det skjer. Tror jeg så en til jul. Men altså Telenor har jo hatt mye trøbbel om dagen og plutselig så tikket det inn en melding at vi fikk tilgang til 20 leiefilmer gratis. De sa ikke grunnen da, men trenger ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne såpass. Da begynte jeg på film nr. 1 og har bare 19 igjen!

 

 I dag har jeg ikke så god tid er jo tilbake på jobb. Tidligere har jeg jo bare vært hjemme og surret med denne forkjølelsen lenge og vel så noe må man ta seg til til slutt! Hvis ikke flyr man på veggen!

 

Nå er det meldt regn alle dager utover, unntatt søndag. Da er det meldt masse regn! Så blir vel en film eller to da også, kanskje! Var jo ikke alle filmer som fenget på den lista de la ut da! For å si det sånn 🙂 Men skal da greie å finne en film til! Den sm leter finner vet du.

 

 

Liker best filmer som jeg ser live utendørs jeg. Slik som her, alltid noe å titte på – bare man går ut den døra innimellom! Eller så er film best på kino, med en bøtte popcorn i fanget. Komme seg ut av huset, gjør noe med psyken altså. Tror det er viktig! Se folk, være en del av noe. Større enn seg selv……

 

 

Rull film – koser du deg med filmer hjemme?

12 kommentarer
    1. Jeg ser så godt som aldri filmer hjemme! Innimellom er jeg på kino, men det er lenge siden nå igrunn! Hmmm – bør kanskje gjøres noe med det snart! Klem <3

      1. Ja, kino har jo vært nedstengt veldig lenge her i byen i hvertfall. Men nå er det åpent igjen.
        Da er det hyggelig å gå ut! <3 Klem…

      1. Tusen takk, bildet er fra Gamlebyen i dag. Jeg gikk til jobben og gjennom Gamlebyen.
        Serie er artig utover høsten synes jeg.
        Fin kveld videre 🙂

    2. Er ikke ofte vi ser filmer på tv. Går mest i serier.
      Og i denne tiden har vi selvsagt ikke vært på kino heller.
      Håper du finner noe du liker å se på. Greit og benytte sjansen når det er gratis.

      1. God morgen! Litt mer tiltak å se en film synes jeg. Serier er best.
        Men kino er topp da! Snart er jeg vel på kino en tur! Fin dag til deg.

    3. Jeg har faktisk sett noen filmer de siste månedene😊
      Men ikke flere enn at de kan telles på 1 hånd😊
      Kos deg med film du ei stund du nå😚

      1. Tusen takk og det er jo nye filmer. Så er jo flott å se de gratis da. Koster ellers 39/49 mener jeg. Noe sånt.
        Kos deg med med dagen 🙂

    4. Jeg fikk også melding fra Telenor om alle disse 20 filmene, men jeg har ikke fått sett en eneste en. Kanskje jeg burde stikke inn å sjekke hva de tilbyr. Jeg er nok også mest glad i serier hvor episodene er i underkant av en time.

      1. Ja, du får ta en titt. Dette er jo ganske nye filmer også! Sett meg ut et par til jeg. Titte på i helgen tenker jeg.
        Serier er topp når man finner en serie som fenger 🙂

    5. Det eneste jeg har sett er Luksusfellen på Viaplay. Utrolig at man skaffer seg kredittgjeld og lar være å åpne posten sin når purringer kommer.
      Nydelig det bilde av den kjerra. Mye pent å se i Fredrikstad skjønner jeg. Ønsker deg en fin torsdag. Klem

      1. Fint her i Fredrikstad. Det er helt klart.
        De er helt rå de folka der. Feie ting under teppet er smart….
        Fin fin kveld til deg og koselig morgendag! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg